מכבי תל אביב תפגוש את המאמן שמכיר אותה טוב מכולם

play
מאמן בראגה קרלוס קרבליאל | GettyImages, Pedro Loureiro/Eurasia Sport Images
"הוא ממגנט, קל לשתף איתו פעולה": דור פרץ בריאיון לספורט1 לפני בראגה 04:32

פעמיים קיבל קרלוס קרבליאל הצעות לאמן את מכבי תל אביב ופעמיים דחה אותן. בקרית שלום היו להוטים להביא את הפורטוגלי, גם מתוך ערגה לכדורגל של פאולו סוזה. הערב (22:00, ספורט4) מאמן בראגה ירצה לשחזר את מה שעשה מול גולדהאר עם בשיקטאש ב-2011

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הפכה מזמן למועדון מוכר באירופה, הרבה בזכות הפרופיל הגבוה של בעליה מיטש גולדהאר והעובדה שמאמנים אירופאים מוכרים נוחתים לעבוד בישראל. אבל דומה שהמאמן האירופאי שמכיר את מכבי תל אביב יותר טוב מכולם, הגם שלא הגיע לעבוד בקרית שלום, הוא קרלוס קרבליאל, שיפגוש הערב (22:00, ספורט4) את מכבי תל אביב כמאמן בראגה.

לוואלה ספורט נודע כי פעמיים בשנים האחרונות היה קרבליאל מועמד לאמן את מכבי תל אביב ובינו לבין המועדון נרשמו מגעים. בסופו של דבר זה לא התקדם לחתימה על חוזה, אבל כמעט בכל צומת בו מכבי תל אביב נתקעה ללא מאמן, והיו לא מעט כאלה, קרבליאל זכה לחיזורים.

אף שהמאמן הפורטוגלי האחרון שעבד במכבי תל אביב היה ליטו וידיגאל והוא מוגדר כ"תקלה", הזיכרון הפורטוגלי המובהק בקרית שלום הוא מפאולו סוזה. זה המאמן הפורטוגלי שהותיר חותם על מכבי תל אביב ופרופיל של מאמן פורטוגלי עם חזון של כדורגל התקפי וטוטאלי, נשען בעיקר על הערגה לימי סוזה. קרבליאל פגש בעבר את מכבי תל אביב בליגה האירופית עם בשיקטאש ב-2011 וניצח פעמיים. הוא ירצה לעשות זאת גם הערב.

קרלוס קרבליאל, מאמן בראגה
קרלוס קרבליאל, מאמן בראגה | אימג'בנק GettyImages
פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב
בקרית שלום עדיין מתגעגעים. סוזה | יותם רונן

קרבליאל העדיף על פני מכבי תל אביב הצעות אחרות והיו לו רבות. הוא אימן בשפילד וונסדיי, סוונסי, סלטה ויגו, אולימפיאקוס, ריו אבה, בערב הסעודית ויותר מקדנציה אחת בבראגה. ספק אם יגיע בעתיד לישראל וכנראה שהרכבת כבר עזבה את התחנה מבחינתו, אבל אם יש מישהו שמכיר יותר טוב מכל מאמן אחר את מכבי תל אביב – זה הוא.

עוד באותו נושא: מכבי תל אביב בכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי