הפרובוקציה השתלמה: אראל שימשיר יקבל זימון בכורה לנבחרת טורקיה

play
שימשיר מול למקין | GettyImages, ANDREJ ISAKOVIC
צפו: למקין פגע במשקוף ומכבי ת"א לא הפסיקה להחמיץ בהפסד 2:0 למיטיולן 03:29

אחרי שעלה לכותרות בעקבות ההתגרות האנטי-ישראלית בשחקני מכבי תל אביב, בטורקיה נלחמים על קשר מיטיולן בניסיון למנוע ממנו לייצג את דנמרק: "פטריוט אמיתי"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אראל שימשיר עלה לכותרות בימים האחרונים גם בישראל וגם בטורקיה, אבל ספק אם ידע עד כמה הפרובוקציה במשחק נגד מכבי תל אביב תשתלם לו. קשר מיטיולן שהתגרה בשחקני הצהובים במהלך ובסיום המשחק, קרא לעברם "Free Palestine" והפך את ההתמודדות למיני-סערה פוליטית ש"כיכבה" גם בתקשורת הטורקית – אמור לקבל בימים הקרובים זימון רשמי לסגל הנבחרת הבוגרת, לראשונה בקריירה.

על פי דיווחים בטורקיה, נבחרת דנמרק שאת מדיה לבש שימשיר גם בנבחרות הצעירות, שקלה לזמן אותו לנבחרת הבוגרת ואחרי התקופה האחרונה בה הקשר כיכב כאמור על המגרש ומחוצה לו – טורקיה נכנסה לתמונה והחליטה להילחם עליו.

שימשיר כבר למעשה קיבל את ההודעה על כך שיזומן להתכנסות הבאה של נבחרת טורקיה, ולכן גם בלם באופן אישי את החיזורים מצד נבחרת דנמרק. בתקשורת הטורקית הוא תואר כ"קשר צעיר מוכשר בקו עלייה, ופטריוט גדול".

שחקן מיטיולן, אראל שימשיר
אופ"א תתערב? שימשיר | רויטרס

בסוף השבוע הביאו בטורקיה את הצד של השחקן לאירועי המשחק נגד מכבי תל אביב, וטענו כי "שימשיר נפצע והוחלף בגלל מרפק מכוער ומכוון של סתיו למקין" והוסיפו כי "הפרובוקציה של הישראלים נמשכה במסדרונות חדרי ההלבשה, שם שימשיר הותקף במכות על ידי השחקנים הישראלים".

שימשיר בן ה-22 נולד בדנמרק להורים טורקים, וייצג את דנמרק כמעט בכל הנבחרות הצעירות. כשהגיע לגיל המתאים לנבחרת הצעירה, הוא שינה את דעתו והחל לייצג את טורקיה. כעת, כאמור, הוא עשוי את הזימון לנבחרת הבוגרת – ולהוכיח כשזה נוגע ליחסי טורקיה-ישראל, הפרובוקציות משתלמות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי