אינטר ברבע גמר הליגה האירופית, יונייטד תפגוש את קופנהאגן

הנראזורי השלימו את המלאכה עם 0:2 על חטאפה בגרמניה: לוקאקו מצא את הרשת (33) אחרי פתיחה רעה, אריקסן חתם (83). מולינה החטיא פנדל דרמטי (75). בשלב הבא: ריינג'רס או לברקוזן. 1:2 ומהפך לאנגלים על לאסק

(גודל טקסט)

אחרי חודשים של ציפייה ארוכה והמתנה, המפעלים האירופיים חזרו אלינו הערב (רביעי) עם משחקי שמינית גמר הליגה האירופית. המשחק אולי המסקרן ביותר של השלב, בין אינטר לחטאפה, הסתיים בניצחון 0:2 איטלקי על אדמת גרמניה. במקביל, מנצ'סטר יונייטד השלימה מהפך ביתי וניצחה 1:2 את לאסק לינץ.

אינטר – חטאפה 0:2

המשחק המותח של החלק השני של הערב הסתיים במעמד כמעט חד צדדי – חטאפה הייתה טובה יותר, אך אינטר הייתה זו שכבשה, ובעזרת 0:2 חשוב העפילה לרבע גמר הליגה האירופית. רומלו לוקאקו היה הראשון למצוא את הרשת של דויד סוריה, כריסטיאן אריקסן נעל את הניצחון בדקה ה-83. חורחה מולינה החמיץ כדור עונשין עבור הספרדים והיה יכול לאזן את התוצאה.

למרות סיום העונה המאכזב של אינטר בליגה, והבטחת המקום בליגת האלופות לעונה הבאה, אנטוניו קונטה הציב הרכב חזק למשחק הערב בגלזנקישן, כאשר לוקאקו ולאוטרו מרטינס פתחו בחוד. חטאפה מצידה הגיעה עם מיטב כוכביה, וגם הייתה הקבוצה הטובה יותר על המגרש ברוב שלבי המשחק, אך זה לא עזר לה כדי לגבור על קבוצת הפאר האיטלקית.

שחקני אינטר | Bernd Thissen/picture alliance via Getty Images

בשל העובדה שלא התקיים משחק ראשון בין הקבוצות, המשחק הערב היה נוק-אאוט ישיר. כעת השחקנים בכחול-שחור יאלצו לשבת מול המסכים מחר כדי לצפות במשחק בין ריינג'רס הסקוטית ולברקוזן הגרמנית, כאשר אחת מהשניים תפגוש את אינטר ברבע הגמר.

מהלך המשחק

דקה 33, אינטר עלתה ל-0:1: למרות פתיחה רעה, הנראזורי מצאו את הרשת לאחר שהמגן אלסנדרו באסטוני שלח כדור ארוך ללוקאקו, והבלגי השתחרר בעזרת גופו מהשמירה ושלח בנגיעה אחת בעיטה שטוחה ישירות לרשת.

רומלו לוקאקו | Claudio Villa – Inter/Inter via Getty Images

דקה 75, חטאפה החמיצה כדור עונשין!: דייגו גודין נגע בידו בעומק הרחבה שלו, עניין שלא נעלם מעיניהם של שופטי המסך, ולאחר התבוננות קצרה במהלך שופט המשחק הצביע על הנקודה הלבנה. חורחה מולינה ניגש לבעיטה ופספס את מסגרת השער של סמיר הנדנוביץ'.

חורחה מולינה תופס את הראש | Ian Fassbender/Pool via Getty Images

דקה 83, אינטר עלתה ל-0:2: כשתי דקות לאחר שנכנס למגרש, כריסטיאן אריקסן מצא את הרשת לאחר טעות בהגנה ספרדית, שהשאירה אותו חופשי כמעט לגמרי על סף רחבת החמש.

מנצ'סטר יונייטד – לאסק לינץ 1:2 (1:7)

לא המשחק הכי טוב של השדים האדומים בתקופה האחרונה, אבל ניצחון חשוב מאוד למורל של הקבוצה. אחרי 0:5 לאנגלים במפגש הראשון בין הקבוצות, אי שם בחודש מרץ, אולה גונאר סולשיאר אפשר היום להרבה שחקני רוטציה לקבל הזדמנות בהרכב, כאשר סרחיו רומרו, טימותי פוסו-מנסה, חואן מאטה, ג'סי לינגארד ואודיון איגהלו פתחו ב-11.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת באולד טראפורד, האוסטרים היו הראשונים לעלות על לוח התוצאות כאשר פיליפ וויסינגר הניף את רגלו מ-25 מטרים ושלח בעיטה אדירה לשער של רומרו. שתי דקות בלבד לאחר מכן יונייטד איזנה עם שער של לינגארד, ובדקה ה-88 אנתוני מרסיאל השלים מהפך אחרי מהלך נהדר עם מאטה. בשלב הבא תפגוש מנצ'סטר יונייטד את קופנהאגן.

מהלך המשחק

דקה 55, לאסק עלתה ל-0:1: האוסטרים תקפו ללא הפסקה ובאו על שכרם כשפיליפ ווייסינגר הניף את רגלו מ-25 מטרים ושלח כדור אדיר לרשת של סרחיו רומרו.

שחקני לינץ חוגגים | Michael Regan/Getty Images

דקה 57, מנצ'סטר יונייטד השוותה ל-1:1: זה היה מהיר מאוד – מאטה ראה את לינגארד חופשי ושלח לאנגלי כדור ארוך, האחרון מצא את הרשת, עם מעט עזרה משחקני ההגנה בלבן.

ג'סי לינגארד | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

דקה 88, מנצ'סטר יונייטד עלתה ל-1:2: מהלך קבוצתי נהדר של אנתוני מרסיאל וחואן מאטה הסתיים בשער של הצרפתי, שהשלים מהפך במשחק עבור האנגלים.

אנתוני מרסיאל. "הטוב ביותר עוד לפניו" | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי