חמישי באירופית: סביליה ורומא בקרב ענק, וולבס מול אולימפיאקוס

שחקני סביליה. אתגר קשה נגד רומא | Fran Santiago/Getty Images

שתיים מהקבוצות הטובות במפעל נפגשות למשחק בודד על הזכות לשחק ברבע הגמר. רגילון: "זכייה בגביע תהיה הדובדבן לעונה נפלאה". בצד השני, זאניולו עשוי לפתוח. חימנס מחפש ציון דרך, ג'רארד בצרות לקראת לברקוזן

(גודל טקסט)

הליגה האירופית חוזרת אחרי פגרה ארוכה כבר הערב עם משחקיהן של מנצ'סטר יונייטד ואינטר בין היתר (שידור ישיר בחבילת הערוצים של ספורט1) ומחר (חמישי) תושלם תמונת העולות לשלב רבע הגמר. במשחק המרכזי, סביליה תארח את רומא במשחק אחד מרתק בגרמניה במגרש נייטראלי בין שתיים שרואות עצמן בין הפייבוריטיות לזכייה. לגבי שאר המשחקים מדובר במשחקי גומלין.

סביליה – רומא (19:55, ספורט1)

הקבוצה של ז'ולן לופטגי היא שיאנית הזכיות הגאה של המפעל, עם חמישה גביעים, והיא מחפשת את התואר לראשונה מאז 2016. האנדלוסים מגיעים במומנטום מצוין כשניצחו בחמישה מששת משחקי הליגה האחרונים וכבשו את המקום הרביעי. בכלל, מאז פברואר סביליה לא הפסידה.

המגן סרחיו רגיליון הפגין ביטחון ואמר: "זכייה בליגה האירופית תהיה הדובדבן של עונה נפלאה שלנו". המגן שותף רק פעם אחת בליגה האירופית ודיבר על כך שהוא רוצה לקבל עוד הזדמנויות: "זה טורניר קשה מאוד וצמוד. אני מדבר הרבה עם אבר באנגה. הוא רוצה לקעקע על היד עוד גביע כמו השניים שיש לו".

מי שייעדר הוא הקשר נמניה גודל שאובחן חיובי לנגיף הקורונה בבדיקות שנעשו לאחר החופשה הקצרה. "אני מרגיש טוב, מתאמן בביתי. אני מרגיש חזק וזה הדבר הגרוע ביותר, זה לא ייאמן שלא אשחק. אני מתגעגע ומקווה שננצח ואצטרף במשחקים הבאים". השוער טומאס ואסליק התאושש מהפציעה מהשבועות האחרונים ועשוי לשוב לעמדה בין הקורות.

ניקולו זאניולו. צפוי לפתוח | Chris Brunskill/Fantasista/Getty Images

גם רומא בכושר מצוין. עם ארבעה ניצחונות רצופים, כולל 1:3 על יובנטוס בחוץ במחזור סיום העונה, וסך הכל 22 נקודות מ-24 האחרונות. הג'ילארוסי יחסרו את הקשר ג'ורדן ורטו המושעה. פדריקו פאזיו יחליף את כריס סמולינג שסיים את תקופת ההשאלה ממנצ'סטר יונייטד. ניקולו זאניולו, שפתח ב-11 נגד יובה בפעם הראשונה מאז חזר מפציעה, צפוי להמשיך בהרכב.

באייר לברקוזן – ריינג'רס (19:55, ספורט2)

סיום העונה הבינוני של הקבוצה של פטר בוס גרם לה להחמיץ את הכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה, כשסיימה רק במקום החמישי בטבלה. מנגד, היא נמצאת עם רגל וחצי בשלב הבא אחרי ניצחון גדול 1:3 על ריינג'ס בחוץ. קודם לכן הדיחה די בקלילות את פורטו עם ניצחון כפול. קאי האברץ שכבש בגמר הגביע נגד באיירן, בלט גם בשלבי הנוקאאוט באירופה. ייתכן שזה אחד ממשחקיו האחרונים במועדון.

מנגד, הקבוצה של סטיבן ג'ררארד, שלא שיחקה במשחק רשמי מאז חודש מרץ לאור ההחלטה על סיום העונה בסקוטלנד, תחסר את החלוץ ג'רמיין דפו הפצוע. מדובר בהיעדרות קריטית שכן החלוץ כבש העונה 17 שערים ב-1,400 דקות בלבד.

במשחקים נוספים:

וולבס, שסיימה במקום השביעי בליגה האנגלית, צמוד-צמוד לטוטנהאם השישית, תפגוש את אולימפיאקוס (22:00, שידור ישיר בספורט2) אחרי 1:1 ביניהן ביוון כשהקבוצה של נינו אספריטו עם סגל מלא. ראול חימנס שרושם עונה נפלאה (26 כיבושים), זקוק לצמד כדי להגיע לציון דרך יפה של 150 שערים בקריירה.

באזל מארחת את איינטרכט פרנקפורט (22:00, שידור ישיר בספורט1) אחרי ניצחון ענק 0:3 בגרמניה במשחק שנראה לפרוטוקול בלבד.

ראול חימנס. עונת שיא | Mike Hewitt/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי