לוקאקו השווה את שיאו של שירר. קונטה: "ידענו שיהיה משחק מלוכלך"

בדיוק כמו האנגלי ב-2005, הבלגי של אינטר הבקיע בשמונה משחקים רצופים והשווה את שיא המפעל בכל גלגוליו. המאמן שביקר באופן פומבי את ההנהלה הפעם בחר לפרגן על החתמת סאנצ'ס ובהמשך גם שיבח את שחקניו

קבוצות: אינטר חטאפה
(גודל טקסט)

אמנם זה לא קרה דרך כדורגל גדול, אבל אינטר עשתה את שלה כאשר העפילה אמש (רביעי) לרבע גמר הליגה האירופית לאחר 0:2 נגד חטאפה במשחק המכריע בגלזנקירכן, וכעת היא מחכה למנצחת במפגש הגומלין בין לברקוזן לריינג'רס כאשר לגרמנים מקדמה של 1:3 בגלאזגו.

כוכב המשחק היה ללא ספק, רומלו לוקאקו שכבש את שער היתרון של הנראזורי בדקה ה-33 ובמקביל השווה את שיאו המיתולוגי של אלן שירר מ-2005 כאשר מצא את הרשת בשמונה משחקים רצופים במפעל בכל גלגוליו. אם יימצא את הרשת גם ברבע הגמר הבלגי המצוין יהפוך לשיאן הבלעדי.

אך למרות הניצחון – יש לציין כי הנראזורי נהינו גם מלא מעט מזל. עוד לפני שער הניצחון של כריסטיאן אריקסן, חטאפה קיבלה פנדל בגלל נגיעת יד של דייגו גודין. השוער של אינטר סמיר הנדוביץ' לא נאלץ למתוח איברים מאחר שחורחה מולינה בעט מחוץ למסגרת, אבל רשם צוין דרך מיוחד גם הוא, כאשר כל ארבעת הפנדלים שנבעטו לעברו הסתיימו ללא שער – את שלושת הראשונים עצר והאחרון כאמור כלל לא הגיע לשערו של הסלובני.

סמיר הנדנוביץ'. נהנה מלא מעט מזל | LARS BARON/POOL/AFP via Getty Images

מעבר לנושא המקצועי, בכלי התקשורת באיטליה בעיקר מתעסקים בעתידו של המאמן אנטוניו קונטה. בשבוע האחרון המאמן תקף באופן פומבי את ההנהלה ובארץ המגף נערכים לאפשרות שיעזוב אחרי עונה אחת בלבד.

המנכ"ל בפה מארוטה שהיה האחראי הבלעדי להבאתו של קונטה לאינטר התייחס לסוגייה אחרי המשחק: "אנחנו בימים אלו ממוקדים רק בליגה האירופית. כל חברי ההנהלה שראיינו את קונטה לפני שנה שואפים להגיע לאותם יעדים כמו שלו ואנחנו רוצים להיערך בעונה הבאה בצורה הטובה ביותר. אני חייב לומר שבשבת הסתיים פרק חשוב, ננעלה עונה חריגה בליגה האיטלקית ופתחנו פרק נוסף חשוב שהוא הליגה האירופית. אנחנו בינתיים שמחים מהתוצאות שהשגנו, אבל אנחנו עדיין לא שבעי רצון".

גם קונטה דיבר לאחר הניצחון מול הספרדים: "ציפינו שיהיה משחק 'מלוכלך' ולא פחדנו להתלכלך איתם. זה סימן נהדר שהראינו נחישות להילחם על כל כדור – משהו שלעיתים התפספס בעונה הבאה. ההתקדמות באירופה היא גם הזדמנות לצבור ניסיון, אני שמח מההופעה הזאת ואני חושב שיכולנו לסיים בתוצאה גבוהה אפילו יותר".

אנטוניו קונטה. מרוצה משחקניו | Claudio Villa – Inter/Inter via Getty Images

לאחר שסירב שוב להתייחס למתיחות מול ההנהלה, המאמן דווקא שיבח את המהלך שהוביל לרכישתו של אלכסיס סאנצ'ס ממנצ'סטר יונייטד: "אני חושב שזה דבר נהדר שנעשה על ידי המועדון. במיוחד אם מתחשבים בתנאים בהם השגנו אותו – זו העברה מצוינת. הוא הגיע אלינו פצוע ולקח לנו זמן להחזיר אותו למסלול. כעת עכשיו אנחנו יכולים לקצור את הפירות".

על השער של אריקסן אמר: "אני שמח עבורו. כמו כל השחקנים הוא זקוק לכדור אחד שיגיע אליו כדי שיימצא את הרשת. הוא בחור טוב ואני יודע שהוא עוזר מאוד לאינטר, אבל העובדה שהוא כובש ברגע שהוא נכנס עזרה לנו מאוד".

שחקני אינטר | Ian Fassbender/Pool via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי