שחטאר לא חוששת מאינטר: "אפשר להגיע לגמר"

ג'וניור מוראס
ג'וניור מוראס | LARS BARON/POOL/AFP via Getty Images

מנור סולומון הפך לישראלי העשירי שמגיע לשלב ארבע האחרונות במפעלים אירופיים, אחרי שקבוצתו הביסה את באזל. ג'וניור מוראס אופטימי לקראת המפגש מול סגנית אלופת איטליה

(גודל טקסט)

שחטאר דונייצק ומנור סולומון אולי לא אמרו זאת בפה מלא, אבל הם ידעו עוד לפני משחק רבע גמר הליגה האירופית שהם זכו להגרלה הנוחה ביותר. ואכן, אמש (שלישי) בגלזניקירשן, הם הביסו 1:4 קליל מאוד את באזל השווייצרית בדקך לחצי גמר הליגה האירופית – שם תמתין להם אינטר ביום שני הבא בדיסלדורף, בקרב על הגמר שייערך בקלן ארבעה ימים לאחר מכן.

מנור סולומון רק עלה מהספסל בדקה ה-72 והפעם לא הצליח לכבוש או לבשל, אך הפך כעת לשחקן הישראלי העשירי שהצליח להגיע למעמד הנכסף של חצי גמר גביע אירופי. עבור שחטאר דונייצק זוהי העפלה שלישית לשלב ארבע האחרונות בליגה האירופית/גביע אופ"א, אחרי שב-2008/09 הם גברו על דינמו קייב בדרבי אוקראיני וזכו במפעל עם 1:2 על ורדר ברמן בגמר וב-2015/16 הפסידו לסביליה. במשחקי רבע גמר יש לשחטאר מאזן מושלם, עם חמישה ניצחונות (שניים על בראגה, שניים על מארסיי וכעת ניצחון על באזל).

לואיס קסטרו, מאמן שחטאר דונייצק אמר בסיום: "שיחקנו פשוט פנטסטי נגד יריבה קשוחה. התכוננו היטב והצבנו לעצמנו מטרה להיות בחצי הגמר". החלוץ ג'וניור מוראס, שכבש העונה 25 שערים בכל המסגרות, כולל ארבעה בשלושת משחקיו האחרונים, ובאף משחק בו כבש שחטאר לא הפסידה, הוסיף: "אני מרגיש מדהים, כי עבדנו מאוד קשה ואנחנו מאמינים שאפשר להגיע לגמר".

מנור סולומון
מנור סולומון | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי