"נשחק ב'סמבה סטייל'": מנור סולומון מוכן למשחק נגד אינטר

קשר שחטאר דונייצק התראיין בארה"ב לקראת חצי הגמר: "נעשה התאמות בהגנה, אבל בהתקפה נשחק כמו שאנחנו יודעים"

(גודל טקסט)

מנור סולומון הפך לשחקן הישראלי שקבוצתו תשתתף בחצי גמר אירופי, אבל הכוכב הצעיר ושחטאר דונייצק ושאפים ליותר מזה. נכון שאלופת אוקראינה תפגוש הערב את אינטר החזקה (החל מ-21:50, ישיר בספורט1), אך גם מי שסיימה כסגנית המוליכה בסרייה A לא מרתיעה את שחטאר שלפני 11 שנה זכתה במפעל, עוד במהדורה הקודמת תחת השם "גביע אופ"א".

בחצי הגמר האחרון בו השתתפה שחטאר באירופה, היא הודחה ב-2015/16 על ידי סביליה, שזכתה אז בפעם השלישית ברציפות בליגה האירופית, אבל החבורה של לואיס קסטרו מצהירה בפה מלא שהיא חדורת מטרה להשיג את הכרטיס לגמר ביום שישי נגד קלן, שם כבר ממתינה אותה סביליה שתשתתף בגמר רביעי שלה בשבע העונות האחרונות.

מנור סולומון אמנם צפוי לעלות גם הערב מהספסל, כפי שעשה גם במשחקים הקודמים נגד וולפסבורג ובאזל, אבל התרומה המיידית שלו בכל פעם שהוא נכנס והכינוי "ג'וקר" שכבר הודבק לו בשל כך, בהחלט גרם לסקרנות רבה סביב הישראלי בן ה-21 שלאחרונה נודע כי אטאלנטה הציעה תמורתו 12 מיליון יורו ונדחתה.

בריאיון שהעניק הלילה סולומון לרשת CBS האמריקאית, סיפר לקראת חצי הגמר נגד אינטר: "לא משנה נגד מי אנחנו משחקים, שחטאר משחקת תמיד באותה צורה בהתקפה. נכון שבהגנה אנחנו נבצע התאמות ונשחק מעט אחרת, אבל יש לנו התקפה מאוד איכותית ואנחנו נמשיך לשחק כמו שאנחנו יודעים. אנחנו משחקים ב'סמבה סטייל' כי יש לנו ברזילאים רבים בהתקפה וכך ננסה לעשות גם במשחק הבא".

עוד באותו נושא: מנור סולומון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי