מכונה: לוקאקו קבע רצף היסטורי ועקף את מסי

רומלו לוקאקו | Alexander Hassenstein - UEFA/UEFA via Getty Images

הבלגי הבקיע משחק 10 ברציפות בליגה האירופית ועבר את הפרעוש בכמות השערים העונה. מרטינס כבש יותר מכל שחקן אחר ב-30 הדקות הראשונות. וגם: נקמת האקסים של יונייטד. המספרים מה-0:5 האדיר של אינטר

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

* רומלו לוקאקו מעורב ישירות ב-18 שערים ב-10 ההופעות האחרונות שלו בליגה האירופית, ארבעה מתוכם בישולים. הבלגי קבע שיא במפעל, עם רצף של 10 משחקים בהם מצא את הרשת.

* בזכות הצמד נגד שחטאר, לוקאקו עקף את מסי במאזן השערים העונה, עם 33 לעומת 31 של הפרעוש.

* הפער בתוצאה הערב, 0:5, הוא הגבוה ביותר בהיסטוריה בשלב חצי גמר הליגה האירופית.

* לוקאקו הגיע ל-50 הופעות במדי אינטר בכל המסגרות, השלישי בלבד בתולדות המועדון שרושם כמות כזו בעונה אחת אחרי סמואל אטו (53) וחאבייר זאנטי (52).

* שער הנגיחה של לאוטרו מרטינס, שהעלה את אינטר ליתרון, הגיע באיום הראשון של מי מהקבוצות לעבר השער.

* מרטינס ולוקאקו הפכו לצמד הראשון בו שני השחקנים כובשים לפחות 20 שערים בעונה עבור אינטר, מאז שאדריאנו ואובפמי מרטינס עשו זאת לפני 15 שנים.

* הצמד "לו-לא" אחראי ל-54 גולים ביחד העונה.

* לאוטרו מרטינס כבש ב-30 הדקות הראשונות יותר פעמים מכל שחקן אחר בחמש הליגות הגדולות של אירופה, 13 בסך הכל. לבנדובסקי (12), אימובילה (11) ובנזמה (10) מאחוריו.

* רק שישה דרום אמריקאים הבקיעו 20 שערים העונה בחמש הליגות הבכירות ביבשת: מסי, אגוארו, ז'סוס, סוארס ואיקרדי. מרטינס הצטרף הערב לרשימה.

* דייגו גודין העפיל לגמר אירופי בכל שנה זוגית בעשור האחרון. האורוגוואי זכה עם אתלטיקו מדריד בליגה האירופית ב-2012 וב-2018, כאשר בנוסף הפסיד פעמיים בגמר ליגת האלופות.

* לוקאקו, אשלי יאנג ואלכסיס סאנצ'ס הודחו מליגת האלופות על ידי סביליה בשמינית הגמר ב-2018, אז שיחקו במדי מנצ'סטר יונייטד. שתי עונות לאחר מכן, השלושה יפגשו את סביליה בגמר הליגה האירופית במדי אינטר.

* אנטוניו קונטה זכה לפחות בתואר אחד בכל עונה שבה אימן את יובנטוס או את צ'לסי. כעת, הוא רחוק ניצחון מזכייה בתואר עם אינטר.

אינטר כבשה 35 שערים בנגיחה העונה, יותר מכל קבוצה אחרת בחמש הליגות הגדולות באירופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי