קונטה רמז על עזיבה: "מודה לאינטר על הכל". אלגרי יחליפו?

אנטוניו קונטה, סטיבן זאנג | Claudio Villa - Inter/Inter via Getty Images

לאחר ההפסד לסביליה בגמר הליגה האירופית, הודה המאמן כי אינו יודע אם ימשיך: "ניפגש בעוד מספר ימים ונתכנן את העתיד – איתי או בלעדי. אני לא מתחרט על דבר". אקס יובנטוס עשוי לבוא שוב במקומו

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

אינטר רשמה ללא ספק את העונה המוצלחת ביותר שלה מאז הטרבל ההיסטורי עם ז'וזה מוריניו בשנת 2010, אך טעם חמצמץ התלווה לאורך כל השנה ואמש (שישי) יהיה ניתן לסכם את עונת הבכורה של אנטוניו קונטה באכזבה מסוימת אחרי הפסד 3:2 לסביליה בגמר הליגה האירופית, שהתווסף לאיבוד האליפות מול יובנטוס.

המאמן האיטלקי עצמו מאוכזב לא פחות מאשר ההנהלה וכעת בארץ המגף מאמינים שיסיים את דרכו בקרוב לאחר שאמר בסיום המשחק: "עכשיו זה הזמן לחזור למילאנו, ננוח יומיים או שלושה ואז אפגש עם ההנהלה בצורה שקולה יותר. ננתח את העונה וננסה לתכנן את העתיד של אינטר – איתי או בלעדי".

"אני לא יודע מה יהיה, זו הייתה עונה מאוד קשה ומורכבת, וצריך לקבל את ההחלטה הכי טובה עבור המועדון. אין שום מרירות בין הצדדים. יכולות להיות שיש בינינו השקפות עולם שונות. אם אני יכול לומר דבר אחד הוא שזה היה שווה את זה ותמיד אודה למי שנתן לי את ההזדמנות לקבל את הקבוצה. הדבר היא חשוב כעת שאנו וההנהלה נעשה הכל בהרמוניה".

צפו: סביליה זכתה בליגה האירופית אחרי 2:3 על אינטר

גם הנשיא סטיבן זאנג נשאל לגבי עתידו של קונטה: "עכשיו נצטרף לנוח, אנו נקבל החלטות בימים או בשבועות הקרובים. המטרות שלנו לא ישתנו ואנחנו רק רוצים להמשיך להשתפר. זה דבר נפלא בספורט שאנחנו תמיד מנסים לעשות את המיטב שלנו ומקווים להיראות טוב יותר בעתיד. המאמן והשחקנים עשו עבודה נהדרת – הפסד או ניצחון זה חלק מהכדורגל, אבל ההגעה לגמר משאירה אותנו אופטימיים לעתיד".

בעקבות דבריו של קונטה, בכלי התקשורת באיטליה מדווחים כי המועמד המוביל להחליפו הוא אותו אחד שהגיע במקומו ליובנטוס לפני כשש שנים והוא מסימיליאנו אלגרי שעבד גם הוא עם המנכ"ל בפה מארוטה ורשם על הקווים של הגברת הזקנה קדנציה לא פחות טובה משל קודמו. אגב, אם אכן חילוף המאמנים יתבצע ואלגרי יחתום בנראזורי, הוא יהפוך למאמן השלישי אי פעם שיעמוד על הקווים באינטר, מילאן ויובנטוס. השניים הראשונים היו אלברטו זאקרוני וג'ובאני טרפטוני.

מסימיליאנו אלגרי, אנטוניו קונטה | ALBERTO LINGRIA/AFP via Getty Images

בנושא המקצועי קונטה דיבר על המתרחש על כר הדשא, התייחס ליריבה שהשיגה תואר ליגה אירופית שישי בתולדותיה בכל גלגוליו ועל הערב המאכזב של רומלו לוקאקו שנתן לסביליה את הניצחון בשל גול עצמי: "היה משחק מאוד קבוצה ומאוזן במחצית השנייה ואירוע אחד היה יכול לשנות הכל. הייתה לנו הזדמנות כזאת, אבל במקום זאת הסטייה המצערת של רומלו הכריעה את המשחק".

"סביליה הורידה את האינטנסיביות ונראתה איכותית פחות, אנחנו מתחרטים במידה מסוימת, מכיוון שהקבוצה נתנה את כל מה שיש לה מול מועדון שזכה בגמר פעמים רבות וזה בסופו של דבר עשה את ההבדל. הבחורים האלו עבדו מאוד קשה, והשתפרו מאוד במהלך העונה. הם הגיעו לגמר הליגה האירופית ולרבים מהם לא היה ניסיון באירופה, כך שלקראת משחקי ליגת האלופות הבאים, השחקנים הצעירים שלנו קיבלו ניסיון לעתיד. זה מאוד חשוב עבורם".

שחקני אינטר מאוכזבים | Alexander Hassenstein – UEFA/UEFA via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי