שלום אדרי ואופיר קריאף תורגלו בהרכב בית"ר ירושלים

שלום אדרי
שלום אדרי | בית"ר ירושלים, האתר הרשמי

השניים צפויים לפתוח בקישור במפגש עם טאוטה בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית (חמישי, 17:25, ספורט1). רוני לוי: "באים עם מוטיבציה". עידן ורד: "אנחנו מוכנים"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי שני ניצחונות רצופים במסגרת גביע הטוטו, בית"ר ירושלים תחל מחר (חמישי) את דרכה במוקדמות הליגה האירופית. הקבוצה תפגוש בסיבוב הראשון את טאוטה דורס האלבנית (17:25, שידור ישיר בספורט1) אחרי שנחתה אתמול בטיראנה ותקווה להעפיל לשלב הבא ולא למעוד, שכן לא יתקיים משחק גומלין בו תוכל לתקן.

כידוע, אור זהבי ודן איינבינדר נשארו בארץ עם ליוואי גרסיה, תמיר עדי, חנן ממן וטל בן חיים וחלק משחקני הקבוצה מתחו ביקורת על כך שזו המריאה ללא בלם מחליף למשחק במסגרת אירופית. השניים התבקשו לשמור על כושר באמצעות מאמני הכושר של מחלקת הנוער. באימון המסכם תרגל רוני לוי את הרביעייה האחורית שלו, כשבקישור תורגלו עלי מוחמד ואופיר קריאף מאחור ולפניהם אלירן עטר, עידן ורד ושלום אדרי. שלומי אזולאי תורגל בחוד. ההתלבטות של לוי הייתה בעיקר בין אדרי לבין רוטמן או האסלביינק, אבל בסופו של דבר העדיף את המחליף הכמעט קבוע שלו.

לפני האימון, רוני לוי דיבר היום במסיבת העיתונאים לקראת המשחק באלבניה: "נעשה את הטוב ביותר שלנו. למדנו את טאוטה, אנחנו מכירים את הקבוצה ואת המאמן. אנחנו יודעים שהם זכו בגביע והם קבוצה חזקה במגרש הביתי שלהם. אנחנו מגיעים למשחק הזה בשיא הרצינות".

אופיר קריאף. לא רואה את האור בקצה המנהרה | אריאל שלום

"אנחנו באים לכל משחק כדי לנצח", המשיך המאמן. "זה משחק חשוב מאוד מבחינתנו, המשחק הראשון באירופה. אנחנו מגיעים עם הרבה מוטיבציה ורצון לנצח. נעשה את הכל כדי לחזור לישראל עם ניצחון ולשמח את הקהל שלנו".

הקפטן, עידן ורד, הוסיף: "צפינו בטאוטה בווידאו, מדובר בקבוצה טובה. התכוננו טוב למשחק, למדנו את המערך שלהם והשחקנים. נעשה את הטוב ביותר שלנו כדי לחזור עם ניצחון. אנחנו מוכנים. יהיה משחק מאוד קשה וחשוב".

הרכב משוער: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, דיוגו ורדסקה, אוראל דגני, אורן ביטון, עלי מוחמד, אופיר קריאף, שלום אדרי, עידן ורד, אלירן עטר, שלומי אזולאי.

עידן ורד | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי