אבוקסיס דרוך לבאטומי: "זה משחק אחד בלבד ואסור לטעות"

תומר יוספי, נאור סבג, ז'וסואה | הפועל באר שבע

הפועל ב"ש השלימה את הכנותיה לקראת משחקה הראשון במוקדמות הליגה האירופית (חמישי, 20:45 בספורט3). המאמן: "יש להם יתרון. הם בכושר טוב ועוד לא הפסידו העונה. ההכנה שלנו הייתה דיי מאוחרת, אבל נצטרך להתעלות"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע השלימה הערב (רביעי) את הכנותיה למפגש מול דינאמו באטומי (חמישי, 20:45 שידור ישיר בספורט3), במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית. לקראת המשחק נגד סגנית אלופת גיאורגיה, המאמן יוסי אבוקסיס הבהיר: "אמנם אנחנו המארחים אבל הגיאורגים מגיעים אחרי עשרה משחקי ליגה וזה נותן להם יתרון".

"הם בכושר טוב, במקום הראשון בליגה ועוד לא הפסידו העונה. נצטרך להיות טובים יותר במשחק הזה, למרות שההכנה שלנו הייתה דיי מאוחרת – נצטרך להתעלות".

ממה צריך להיזהר לפני המשחק: "הראינו לשחקנים הרבה קטעי וידאו של הקבוצה היריבה ונמשיך לראות את החומרים הללו עד המשחק. יש שם המון שחקנים מצוינים, כולל מספר זרים טובים. נצטרך לדעת לסגור אותם. מצד שני, נצטרך להביא את האיכות שלנו במשחק ההתקפה כדי לנצח אותם במשחק אחד".

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | מאור אלקסלסי

ההבדל בין משחק נוק-אאוט למשחק עם גומלין: "זה משחק אחד ואסור לטעות. זה כמו משחק גביע בארץ. כל המסביב שונה אבל אנחנו מחפשים רק דבר אחד במשחק הזה – ניצחון".

שביעות רצון מהסגל הקיים: " אני מרוצה מהשחקנים שהגיעו. התחלופה במועדון גבוהה אבל הבאנו שחקנים טובים. ג'ונתן אגודלו היום עורך את האימון הראשון עם הקבוצה ולכן הוא יצטרך עוד זמן להתאקלם. צפוי לנו את המשחק מחר, לאחריו משחק ליגה ביום ראשון ואז פגרה של שבוע. אנחנו רוצים להגיע לפגרה הזו עם תוצאות טובות".

האימון המסכם

ז'וסואה | הפועל באר שבע
אוהד לויטה | הפועל באר שבע
סינטיהו סלליך | הפועל באר שבע
אלטון אקולטסה | הפועל באר שבע
עוד באותו נושא: יוסי אבוקסיס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי