משה חוגג עצבני, מעמדו של רוני לוי התערער

רוני לוי
רוני לוי | באדיבות בית"ר ירושלים

בבית"ר ירושלים מתקשים לעכל את ההדחה מהליגה האירופית על ידי טאוטה האלבנית, הבעלים נראה כעוס לאחר ה-2:0. המאמן טען: "צריכים להיות חזקים ולהתגבר", עידן ורד: "פישלנו ברגע האמת"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים נרשם כעס גדול בסיום המשחק הערב (חמישי) באלבניה, בסיומו הודחה הקבוצה כבר בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית מול יריבה שמעולם לא עברה סיבוב במפעל – טאוטה, שלמעשה עברה סיבוב במפעל אירופי בפעם האחרונה ב-1995, בגביע המחזיקות שלא קיים יותר.

בבית"ר זועמים בעיקר על הדרך בה שיחקה הקבוצה. "זה לא יכול לקרות, זאת קבוצה שהיינו אמורים לעבור", אמרו בבירה. גורמים במועדון טענו כי משה חוגג נראה כעוס והצוות המקצועי ערך שיחה בנפרד. על פי אותם גורמים, מעמדו של לוי התערער בעקבות ההפסד, אך בשלב זה חוגג לא מתכוון לפטרו.

צפו: בית"ר ירושלים מפסידה לטאוטה

מאמן הקבוצה, רוני לוי, התייחס להפסד הערב ואמר: "אכזבה גדולה מאוד, היו לנו ציפיות מהמשחק הזה. נכנסנו למשחק רע מאוד, ספגנו ורדפנו אחרי היריבה, עשינו את המקסימום. היו לנו מספיק הזדמנויות להבקיע בתחילת המשחק ובמחצית השניה. הביטחון ירד וגם האמונה לאחר שלא הצלחנו להבקיע ואז ספגנו את השני. אכזבה גדולה מאוד".

עוד אמר המאמן: "לצערנו אנחנו סיימנו את המפעל שהתאמצנו להגיע אליו, גם שחקנים, גם הקבוצה וגם המאמנים צריכים להיות חזקים כדי להתגבר על אכזבות קשות מאוד ועל האתגרים הבאים, אין יותר מדי זמן וצריך לעשות את המעבר כמה שיותר מהר".

צפו ברוני לוי מסכם את ההפסד לטאוטה

גם הקפטן עידן ורד דיבר בסיום: "אין הרבה מה להגיד, עשינו משחק לא טוב. עבדנו כל השבוע כדי להגיע טובים ומוכנים, פישלנו. כולנו ביחד. כל מי ששיחק ממני והלאה, היינו לא טובים, לא מדויקים ולא חדים. פישלנו ברגע האמת שלנו. עשינו שנה טובה כדי להגיע לכאן, כדי להגיע לאירופה. אנחנו לוקחים את כל האחריות על המצב.ֿֿ

גלאופילו האסלביינק, עידן ורד | בית"ר ירושלים, רשמי

לקראת הפועל חיפה ביום ראשון הוסיף: "צריך לעשות סוויץ' גדול כדי להגיע לליגה ולהיות פקטור, זה עכשיו זה נשמע לא כזה טוב שאני אומר את זה אחרי הפסד לקבוצה מאלבניה שאנחנו יותר טובים ממנה, אבל אנחנו צריכים לבוא ולהיות פקטור ולעשות את השידרוג ולא להיות בפער של 20 נקודות. אני אישית, למרות שהפסדנו, אני מאמין בקבוצה, בצוות ובמועדון, ואני מאמין שתהיה לנו שנה טובה והישגית. נקווה שנבוא לסמי עופר, ניתן את הכל ונצא עם שלוש נקודות".

עוד באותו נושא: משה חוגג, רוני לוי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי