אופ"א קבעה שייערך משחק בחיפה, ז'לזניצ'אר דורשת מגרש נייטרלי

שחקני מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

על הצדדים לסכם על תאריך עד ה-12.9 בו ישלימו את משחק סיבוב המוקדמות הראשון, אולם הבוסנים מתכוונים לערער ולדרוש שהמשחק לא ייערך בישראל בטענה שמשרד הבריאות הישראלי מנע מהצדדים לשחק

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אופ"א בישרה הערב (שישי) רשמית לז'לזניצ'אר הבוסנית על כך שהיא תצטרך להתייצב פעם נוספת בישראל ולהשלים את המשחק נגד מכבי חיפה בסיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופית.

כידוע, המשחק בין מכבי חיפה לז'לזניצ'אר, שאמור היה להיערך אתמול בסמי עופר, נדחה בשל העובדה שחמישה משחקני הקבוצה הבוסנית נמצאו חיוביים לקורונה לאחר נחיתתם בישראל ומשרד הבריאות הישראלי סירב לקיים את ההתמודדות ובכך אילץ את הקבוצה לשוב לארצה מבלי לשחק. כזכור, עוד לפני ההמראה לישראל נאלצה ז'לזניצ'אר להשאיר שישה חולים נוספים בקורונה בבידוד.

לפי הודעת אופ"א, המשחק צריך להיערך מחדש לכל המאוחר 12.9 (יום שבת בעוד שבועיים), כאשר שתי הקבוצות צריכות לסכם ביניהן על המועד. עוד הבהירה אופ"א כי המשחק ייערך בישראל, אולם ז'לזניצ'אר מתכוונת לערער על כך ולדרוש שמשחק ייערך באצטדיון נייטרלי בטענה שמשרד הבריאות הישראלי אילץ אותם לשוב לארצם מבלי לשחק.

אגב, שניים מחמשת המאובחנים החיוביים שנמצאו בישראל, כך מדווחת ז'לזניצ'אר בהודעה רשמית, קיבלו היום תשובה שלילית בבדיקה מחודשת שערכו בארצם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי