צומצמו היריבות האפשריות של מכבי חיפה ובאר שבע באירופה

שחקני מכבי חיפה | אודי ציטיאט

גלאטסראיי, דינמו מוסקבה וקייראט עשויות לפגוש את הירוקים שלא מדורגים, הקבוצה של יוסי אבוקסיס תתמודד מול לאצ'י שנה שנייה ברציפות, גם אריס סלוניקי ולוקומוטיב פלובדיב בין האופציות

(גודל טקסט)

אחרי שכל אחת מהן פתחה את העונה בליגת העל עם ניצחון, מכבי חיפה והפועל באר שבע קיבלו הלילה (ראשון) את ההודעה על צמצום היריבות האפשריות שלהן בשלב הבא של מוקדמות הליגה האירופית. הגרלת הסיבוב השני תתקיים מחר בשעה 14:00, כאשר המשחקים עצמם ייערכו ב-17 בספטמבר.

הקבוצה של ברק בכר, שהמשחק שלה מול ז'לזניצ'אר נדחה, לא תהיה מדורגת בהגרלה ואם תעבור את היריבה הבוסנית, תוכל לפגוש את גלאטסראיי הטורקית, קייראט הקזחית או דינמו מוסקבה הרוסית. הטורקים, שנחשבים כמובן ליריבה המסוכנת ביותר עבור מכבי חיפה, פגשו את מכבי נתניה בעונת 2009/10 והביסו אותה 1:10 בסיכום שני המשחקים. קייראט נוצחה בעבר גם על ידי מכבי תל אביב וגם על ידי הפועל באר שבע, כשהאחרונה הדיחה את הקזחים אשתקד בסיבוב המוקדמות השני. דינמו סיימה את העונה האחרונה במקום השישי בליגה הרוסית וכזכור, בסיבוב המוקדמות השלישי של עונת 2015/16, היא הדיחה את קריית שמונה.

מבחינת מחזיקת גביע המדינה, מפגש חוזר עם לאצ'י האלבנית נמצא בין האפשרויות, כאשר גם אריק סלוניקי ולוקומוטיב פלובדיב יריבות פוטנציאליות. באר שבע הדיחה את לאצ'י בסיבוב המוקדמות הראשון ב-2019. גם את היוונים היא פגשה בעבר: זה קרה בעונת 1994/95, בהופעה הראשונה של הדרומיים באירופה, שנגמרה בהפסד כפול. פלובדיק, שזכתה זה עתה בגביע הבולגרי, מעולם לא פגשה יריבה ישראלית.

יחגגו גם בסיבוב הבא? | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי