טוטנהאם תגיע לארץ? צומצמו יריבות מכבי חיפה והפועל באר שבע

ברק בכר, ז'וזה מוריניו | דני מרון, GettyImages

הליגה האירופית: אם הירוקים יעברו את ז'לזניצ'אר וקייראט, הם עשויים לפגוש את הקבוצה ז'וזה מוריניו בסיבוב השלישי. גם רוסטוב, ליאז', לוקומוטיב פלובדיב ובלה טאון באפשרויות. הדרומיים צפויים לקבל הגרלה נוחה

(גודל טקסט)

הגרלת הסיבוב השלישי של הליגה האירופית תיערך מחר (שלישי), והערב בוצע הצמצום המוכר וכעת שתי הנציגות של ישראל – מכבי חיפה והפועל באר שבע – יודעות מול מי הן עשויות לשחק אם יעפילו לשלב.

תחילה, מכבי חיפה צריכה לעבור שתי יריבות כדי להגיע לשלב המדובר. לירוקים צפוי משחק נגד ז'לזניצ'אר ב-9 בספטמבר ואם ינצחו ייפגשו את קייראט. הצמצום זימן להם אפשרות קשה במיוחד – טוטנהאם וז'וזה מוריניו, שישחקו נגד לוקומוטיב פלודיב כשהם פייבוריטים ברורים.

מלבד האנגלים, ברק בכר יוכל לפגוש גם את סטנדרט ליאז', בה משחק עדן שמיר. הקבוצה הבלגית צריכה לנצח קודם את בלה טאון מוויילס, והיא צפויה לעבור את היריבה ללא בעיות. קבוצה נוספת שעשויה להגיע לישראל היא רוסטוב מרוסיה.

ז'וזה מוריניו | OLI SCARFF/POOL/AFP via Getty Images

בניגוד למכבי חיפה, שלא תהיה מדורגת בסיבוב השלישי, הפועל באר שבע תהיה מבין הקבוצות המדורגות, ולכן צפויה לה הגרלה נוחה. יוסי אבוקסיס עשוי לפגוש את אנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית, או את המנצחת בין קולריין מצפון אירלנד למאת'רוול מסקוטלנד. אפשרויות נוספות הן המנצחת בין פיאסט גליביצה הפולנית להארטברג האוסטרית והמנצחת במפגש בין ריטריאי מליטא לסלובן ליברץ מצ'כיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי