דיווח: ז'לז'ניצ'אר ביקשה לדחות את המשחק לשבת, אופ"א סירבה

אצטדיון סמי עופר
אצטדיון סמי עופר | ערן לוף

לפי התקשורת בבוסניה, יריבת מכבי חיפה ביום רביעי בסיבוב המוקדמות הראשון (החל מ-19:45 בספורט1) קיוותה לשלושה ימי הכנה נוספים ונדחתה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בעוד שלושה ימים, אם לא יהיו הפתעות בלתי צפויות פעם נוספת, סוף-סוף מכבי חיפה תפתח עונה אירופית כשתארח את ז'לז'ניצ'אר הבוסנית בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית (רביעי, החל מ-19:45 בספורט1).

כידוע, המשחק תוכנן להיערך לפני כמעט שבועיים, אלא שמספר הדבקות בקבוצה הבוסנית, שכבר הייתה בארץ, הובילה את משרד הבריאות הישראלי לבטל את ההתמודדות ואופ"א פסקה על משחק חוזר השבוע, ב-9.9.

כעת, כך מתברר לפי פרסום הבוקר (ראשון) בבוסניה, ז'לז'ניצ'אר, שבסך הכל נרשמו אצלה שישה מקרים מאומתים של קורונה בקרב השחקנים, לא הסתפקה בבקשתה מאופ"א בשבוע שעבר לקיים את המשחק במגרש נייטרלי, ערעור שכידוע לא התקבל והמשחק ייערך כמתוכנן ב"סמי עופר", אלא גם פנתה בסוף השבוע האחרון בבקשה לדחות את המשחק בשלושה ימים, לשבת הקרובה (12.9) וזאת כדי שיהיה לה זמן אופטימלי להיערך למשחק לאחר ששחקניה שהו בבידוד במהלך התקופה ושבו לאימונים באיחור ורק לאחר סבב בדיקות קורונה נוסף.

אופ"א השיבה בשלילה ועמדה בתוקף על החלטתה לקיים את המשחק ביום רביעי בחיפה, בטענה שלמכבי חיפה יש משחק ליגה נגד הפועל באר שבע ביום ראשון (13.9) ומכאן שלא ניתן להזיז את מועד המשחק. כבר בשבוע הבא כבר ייערך סיבוב המוקדמות השני והמנצחת תתמודד מול קייראט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי