מכבי חיפה עשויה להגיש הצעה לבירם כיאל, דוניו יצטרף בהשאלה?

הקשר, שכיום מחפש קבוצה חדשה והביע את רצונו לשוב לכרמל, צפוי לזכות לשיחה אם הקבוצה תעבור את קייראט (חמישי, 19:45 בספורט2). החלוץ סיכם את תנאיו, אך קיימת מחלוקת מול קבוצתו. רופא המועדון נדבק בקורונה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תערוך הערב את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול קייראט (חמישי, החל מ-19:45 בשידור ישיר בספורט2) במסגרת הסיבוב השני של הליגה האירופית. הקבוצה קיימה את בדיקות הקורונה לקראת המשחק. כל הנבדקים (השחקנים והצוות המקצועי) נמצאו שליליים למעט רופא המועדון שאובחן כחיובי ונכנס לבידוד בהתאם להנחיות. יש להבהיר כי אין סכנה לקיום ההתמודדות.

במועדון מרוצים מכך שהקבוצה שמרה על מאה אחוזי הצלחה במסגרות הרשמיות ומקווים להמשיך במומנטום גם מול הקזחים. המאמן ברק בכר טרם תרגל את ההרכב לקראת המשחק, אבל נראה כי עשוי לבצע שינוי אחד בלבד וההתלבטות היחידה היא בין דולב חזיזה ליאניק וילדחסוט.  מעבר לכך, יחליט בכר לגבי כשירותו של הבלם בוגדאן פלאניץ'. כבר עם נחיתתו בישראל סימנו הירוקים מטרה להכשיר את הבלם הסרבי לקראת המשחק מחר ומאמן הכושר נייל קלארק עבד עמו ולא מן הנמנע שהוא יקבל דקות ראשונות בקבוצה.

בתוך כך, במכבי חיפה ממשיכים במאמצים להתחזק והמטרה הבאה הוא להנחית חלוץ במקומו של מוחמד עוואד, שהושאל ללך פוזנאן. המועמד המוביל הוא גודסוואי דוניו מנורשלנד הדנית, כאשר החלוץ עצמו סיכם את תנאיו בכרמל והמחלוקת בשלב זה היא בין המועדונים.

גודסוויי דוניו | TF-Images/Getty Images

תחילה חשבו בכרמל כי דוניו ישוחרר בחינם, אך נורשלנד דורשת דמי העברה ונראה כי הצדדים יסכמו על השאלה לעונה הקרובה עם אופציית רכישה. מעבר לכך הירוקים הגישו גם הצעה משופרת לטאלב טוואטחה, שטרם החליט אם ברצונו לחזור לישראל.

אקס נוסף של הירוקים שעשוי לקבל הצעה בקרוב הוא הקשר בירם כיאל. גורמים במועדון סיפרו כי אם הירוקים יעברו את המשחק מול קייראט ויעלו לסיבוב השלישי ולאור ההצלחה בליגה, ירצה בכר לעבות את הסגל ולנסות ולהחזיר את קשר נבחרת ישראל שבעצמו הביע את רצונו לשוב. "כולם מבינים שכדי לזכות באליפות ולהצליח באירופה, צריכים סגל איכותי ותחרות על חולצת ההרכב", אמרו בחיפה.

בירם כיאל | דני מרון

בנושא אחר: הירוקים הודיעו היום כי איברהים ג'ואברה הושאל להפועל איכסל לעונה הקרובה. הקשר הצעיר עבר ללא תמורה במתווה התחייבות לדקות משחק, מתוך כוונה כי יצבור ניסיון וישוב למועדון בקיץ כשהוא מוכן ובשל להיות חלק מסגל הקבוצה הבוגרת של מכבי חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי