אם תתקדם בליגה האירופית: ב"ש תשקול רכש נוסף

הפועל באר שבע | מאור אלקסלסי

המועדון מבירת הנגב כבר הבטיח כחצי מליון יורו, וניצחון מול לאצ'י (הערב, 19:55, ספורט1) יבטיח 280 אלף יורו נוספים. "לא חושבים רחוק מדי, אבל אם נעפיל לפלייאוף - הכל אפשרי", אמרו במועדון

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

שחקני הפועל באר שבע ינסו להעפיל הערב (חמישי) לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, כשיפגשו באלבניה את לאצ'י (19:55, שידור ישיר בספורט1). הקבוצה כבר הרוויחה כחצי מיליון יורו מההגעה לשלב השני וניצחון הערב יבטיח לה כ-280 אלף יורו נוספים.

במידה והקבוצה תנצח ותנצח גם בסיבוב הבא, משמע תעפיל לשלב הפלייאוף, היא תרוויח עוד כ-300 אלף יורו. הגעה לבתים יכניסו לה כמעט שלושה מיליון יורו נוספים, לא כולל מענקים עבור נקודות (570 אלף יורו לניצחון, 190 אלף לתיקו).

נושא המענקים חשוב מאין כמוהו עבור ב"ש, שנותרה ללא הבעלים אלונה ברקת. אשת העסקים עדיין רשומה כבעלים אך הקטינה משמעותית את התקציב. במועדון החליטו לסגור את הברז, אבל הגעה לשלבים מאוחרים יותר בליגה האירופית עשויה להוביל להחתמת שחקן נוסף.

אלונה ברקת
אלונה ברקת | לירון מולדובן

סיבוב המוקדמות השלישי ייערך כבר בשבוע הבא וב-1 באוקטובר, פחות משבועיים לסגירת חלון ההעברות בישראל, ייערך משחק הפלייאוף. "אם נעפיל לפלייאוף, כמובן שהכל אפשרי. אבל קודם צריך לעבור את לאצ'י. אנחנו לא חושבים על זה עכשיו", אמרו בקבוצה.

"אני אישית עדיין לא חושב רחוק מדי", אמר אחד השחקנים הבוקר מאלבניה. "יש כאן קבוצה חזקה מאוד מולנו. אנחנו לא פייבוריטים כשמדובר במשחק חוץ. ראינו מה קרה לבית"ר ירושלים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי