שער בכורה לאצילי באפואל, נאתכו כבש והעלה את פרטיזן לשלב הבא

צפו: אקס מכבי ת"א כבש נגד קייסר בסיבוב ה-2 של מוקדמות ליגה האירופית אחרי שעבר את שחק יריב בצורה מרהיבה, שהר נפצע. קפטן הנבחרת העניק 0:1 בהארכה מול גאורגה, 90 דק' לשמיר ב-0:2 של סטנדרד

(גודל טקסט)

אחרי פרשת הכדורגלנים והקטינות, אשר בסופה עומר אצילי פתח פרק חדש בקריירה שלו כשחתם באפואל ניקוסיה, היום (חמישי) הוא כבר חגג את שערו הראשון בקבוצה הפאר הקפריסאית. אפואל ניצחה 1:4 במשחק חוץ אצל קייסר הקזחית במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית, כאשר הקשר הישראלי עלה כמחליף בפתיחת המחצית השנייה, ושתי דקות לאחר מכן התחיל מהלך בעזרת השתלטות אדירה בעקב, ולאחר מכן גם סיים אותו ברשת.

מלבד אצילי, גם בן שהר לקח חלק במשחק כאשר פתח פעם נוספת בחוד של המאמן מרינוס אוזונידיס, אך הוחלף בדקה ה-58 לאחר שנפצע בשריר. החלוץ יעבור בדיקות ובהמשך חומרת פציעתו תתברר.

מלבד אפואל, גם פרטיזן בלגרד של ביברס נאתכו שיחקה הערב באותו שלב במוקדמות והתארחה אצל ספנטו גאורגה המולדבית – ואיזה ערב נפלא היה זה לקפטן נבחרת ישראל. קבוצתו התקשתה, נקלעה להארכה אחרי 0:0 בתום 90 דקות, בהארכה נאתכו כבש בדקה ה-104 בפנדל מדויק, העניק 0:1 והעפיל לשלב הבא כשהוא משחק 120 דקות שלמות.

ביברס נאתכו | Nikola Krstic/MB Media/Getty Images

ליגיונר ישראלי נוסף שלקח חלק הערב במשחקי סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית הוא עדן שמיר. הקשר שיחק 90 דקות ב-0:2 של סטנדרד ליאז' על באלה מווילס והעפיל אף הוא לשלב הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי