בכר: "תמיד אנחנו מסבכים את עצמנו", רוקאביצה: "לא קל לכבוש"

מאמן מכבי חיפה היה מרוצה מה-1:2 על קייראט וההעפלה לסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית, אך יודע שיש עוד נקודות לשיפור: "לצערי סופגים בכל משחק". החלוץ הלוהט: "המספרים בזכות עבודה קשה רבה באימונים"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אפשר להגיד שמכבי חיפה פתחה טוב מאוד את עונת 2020/21. אמנם במשחקי גביע הטוטו היכולת לא הייתה טובה, בלשון המעטה, אך זו לא קלישה – הירוקים באמת משתפרים ממשחק למשחק. אחרי שני ניצחונות הליגה בשני מחזורי הפתיחה, הקבוצה מהכרמל גברה הערב (חמישי) 1:2 על קייראט הקזחית בתום משחק קשה וצמוד, ובכך עלתה לסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית, שם תפגוש את רוסטוב הרוסית בחוץ.

מאמן מכבי חיפה, ברק בכר, אמר לאחר ההתמודדות: "לא ציפינו שיהיה קל, למרות שאני חשוב שהתחלנו מצוין את המשחק. יכולנו לעשות את המשחק יותר קל נגד קבוצה מצוינת וחזקה. תמיד אנחנו מסבכים את עצמנו, וספגנו בדקה קריטית, בדקה ה-45. וזה לא קל. גם מזה הצלחנו להרים את עצמנו. המחצית השנייה הייתה פחות טובה, אבל מאוד יעילה. באירופה מה שחשוב זה לעבור, היכולת פחות חשובה. השחקנים נתנו באמת ה-100% שלהם. הרגשתי שהקבוצה יותר חזקה הגנתית היום. שיחקנו מול יריבה חזקה ופיזית וזה היה מבחן חשוב".

משחק ההגנה והשער 'הקל' שהקבוצה ספגה: "הכנסתי בלם נוסף בדקה ה-74 כי זה מה שהתאים למצב, קייראט שיחקה עם כולם למעלה והייתי חייב לעבות את ההגנה. לצערי אנחנו סופגים בכל משחק. היום לא הגיעו נגדנו להמון מצבים. בגול שספגנו לא היינו חשופים, אנחנו מנסים לשפר את זה וחבל שזה עולה לנו בשערים כאלה".

שחקי מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

המספרים האדירים של ניקיטה רוקאביצה: "כיף לראות את המשמעת של השחקנים, גם בתרגילים הנייחים בגול הראשון שעשינו. אנחנו עובדים על זה וזה משתלם. ניקי עובד ומודע למגבלות שלו. הוא יודע מה הוא צריך לעשות ומה לא צריך לעשות. הוא תמיד שם כשצריך אותו ואנחנו מקווים שהוא ימשיך ככה".

הדחייה של המשחק מול בני סכנין, שהיה אמור להתקיים ביום ראשון: "יש חוסר ודאות עכשיו וזה המצב כרגע. אנחנו צריכים להגיב תוך כדי תנועה. חשבנו על המשחק ביום ראשון ועכשיו היינו צריכים לשנות את התכניות. יכול להיות שזה לטובה, כי למזלנו עברנו, ויש לנו ביום חמישי הבא משחק מול רוסטוב. עוד לא התכוננו אליהם".

רוקאביצה, שכבש את שער הניצחון והמשיך את הכושר הנפלא שלו, עם שישה שערים בארבעת המשחקים האחרונים, דיבר גם הוא לאחר הניצחון ונשאל על כך שזה נראה שקל לו להבקיע: "זה לא קל, זו הרבה עבודה קשה באימונים ואקסטרה בעיטות שאני עובד עליהן. זה ניצחון חשוב מאוד, אני גאה מאוד בכולם. זה היה משחק קשה מאוד. קייראט הגיעה לנצח ונתנה הכל. אנחנו שמחים מאוד".

על כך שנראה שהוא בדרך לשחזר את המספרים שלו מהעונה הקודמת: "אני לא חושב על דברים כאלה. אני מנסה לעבוד ולהשתפר. אני אוהב כדורגל ואני מנסה לעזור לקבוצה כמה שאני יכול. הפציעה לקראת הסיום? הרגשתי קצת את השריר ולא רציתי לקחת סיכון".

ניקיטה רוקאביצה חוגג | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי