אבוקסיס: "היה פה מהפך מדהים עם המון אופי"

יוסי אבוקסיס | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל באר שבע בירך על הניצחון ההירואי נגד לאצ'י: "ללא ספק אחד הדרמטיים. הסתבכנו ממצב אחד שלהם, שלטנו במשחק. שמח שהמחליפים כבשו. מאחל שנה טובה לאוהדים, שאני מקווה שיחזרו לעודד אותנו בקרוב"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע סגרה את שנת תש"פ בדרך נפלאה מבחינתה, עם ניצחון חוץ 1:2 על לאצ'י האלבנית שהושג בזכות מהפך הירואי בתוך תוספת הזמן, עם שערים של ג'ונתן אגודלו ואנתוני וארן שהעלו את החבורה מבירת הנגב לסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית, שם תחכה המנצחת בין מאת'רוול לקולריין.

המאמן יוסי אבוקסיס סיכם את המשחק בסיום: "ללא ספק אחד הניצחונות הדרמטיים. הסתבכנו במשחק, ממצב אחד שלהם שהיינו חשופים ספגנו, שלטנו במשחק מבחינת מצבים. גילינו המון אופי, השחקנים לא ויתרו עד השנייה האחרונה. שמח ששני המחליפים שנכנסו כבשו את השערים. אני חושב שהיה פה מהפך מדהים עם המון אופי ומקווה שזה יעזור לנו גם בהמשך".

המאמן התייחס גם לדחיית המשחק נגד הפועל חדרה: "זה ייתן לנו זמן להתאושש ומהבחינה הזאת ניקח את זה באופן חיובי. יש גם חג עכשיו באמצע ואני רוצה בהזדמנות זו לאחל שנה טובה לכל מדינת ישראל ובמיוחד לאוהדי הפועל באר שבע, שאני מקווה שיחזרו לעודד אותנו כמה שיותר מהר. יש לנו בשבוע הבא משחק קשה, אבל נתאושש, נחזור להתאמן ונעבוד קשה לקראתו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי