מכבי חיפה הוגרלה מול טוטנהאם, ב"ש מול פלזן או סונדריסקה

שחקני מכבי חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי

אם הירוקים יגברו על רוסטוב ויעפילו לשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית, הם יפגשו את התרנגולים של מוריניו בחוץ בהנחה שיעברו את שקנדיה ממקדוניה. הדרומיים מול הצ'כים או הדנים אם יגברו על מאת'רוול

(גודל טקסט)

‏זה לא יהיה פשוט. מכבי חיפה והפועל באר שבע גילו היום (שישי) מי יהיו היריבות שלהן בקרב על שלב הבתים של הליגה האירופית. אם הירוקים יעברו את רוסטוב במסגרת הסיבוב השלישי של המוקדמות, הם יפגשו בשלב הפלייאוף בחוץ את המנצחת בין טוטנהאם לשקנדיה המקדונית. כן כן, טוטנהאם הגדולה של ז'וזה מוריניו. הפועל ב"ש, מנגד, כבר לא מדורגת בשלב הבא ואם תגבור על מאת'רוול הסקוטית תארח את המנצחת במפגש בין ויקטוריה פלזן הצ'כית לסונדריסקה הדנית.

כל זה קורה יממה לאחר שהפועל באר שבע השיגה 1:2 דרמטי באלבניה על לאצ'י ומכבי חיפה חלפה על פני קייראט הקזחית עם 1:2 גם כן. ביום חמישי שתי הקבוצות תיפגשנה מול היריבות שמחכות להן בסיבוב השלישי, כאמור – חיפה ברוסיה מול קייראט וב"ש בארץ מול מאת'רוול. אגב, להבדיל מפלייאוף ליגת האלופות – בליגה אירופית ישנו משחק בודד ללא גומלין.

עוד לפני ההגרלה, נודע ליוסי אבוקסיס ולברק בכר כי בין הקבוצות שיכולות להגיע ארצה ניתן למצוא את טוטנהאם, באזל, פלזן וכן את הקבוצות "הישראליות", אפואל ניקוסיה ואנורתוזיס הקפריסאיות וסטנדרד ליאז' הבלגית.

הארי קיין, ז'וזה מוריניו
הארי קיין, ז'וזה מוריניו | Nikolay Doychinov/Getty Images

הפועל באר שבע יכלה לפגוש את אחת מהקבוצות הבאות: או את המנצחת בין באזל השוויצרית לאנורתוזיס הקפריסאית, קבוצתם של דור מיכה ואסף צור, או את המנצחת בין בשיקטאש הטורקית לריו אווה הפורטוגלית.

באופציות של מכבי חיפה היו נמצאות גם אפואל ניקוסיה של עומר אצילי ובן שהר, אם זו תנצח את זרינסקי הבוסנית, המנצחת בין גלאטסראיי להיידוק ספלייט או בין סטנדרד ליאז' ועדן שמיר לוויוודינה הסרבית.

צפו בתקצירים: כך מכבי חיפה והפועל ב"ש העפילו לסיבוב המוקדמות השלישי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי