טוני וואט אופטימי: "יכולים לעבור את באר שבע"

טוני וואט | Mark Scates - SNS Group / Contributor

לפני סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית במושבה (חמישי החל מ-20:15, ספורט2), חלוץ מאת'רוול הסקוטית דיבר: "מאמינים בעצמנו. אם נבוא להילחם ולתת את הכל, נוכל להעפיל לפלייאוף"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תארח מחרתיים (חמישי החל מ-20:15, שידור ישיר בספורט2) את מאת'רוול הסקוטית, כאשר המנצחת בהתמודדות באצטדיון המושבה תארח בפלייאוף העלייה לליגה האירופית את המנצחת במפגש בין ויקטוריה פלזן הצ'כית לסונדריסקה הדנית. כזכור, הקבוצה מבירת הנגב העפילה לסיבוב המוקדמות השלישי לאחר 0:3 חלק במושבה על דינמו באטומי ו-1:2 דרמטי באלבניה על לאצ'י. מנגד, הסקוטים הגיעו אחרי שני ניצחונות על יריבות מצפון אירלנד: 1:5 על גלנטורן ו-0:3 בדו קרב פלנדים נגד קולריין.

מאת'רוול, אשר תגיע לישראל כאנדרדוג, פתחה את עונת 2020/21 עם ארבעה הפסדים ושתי תוצאות תיקו, אך מצב הרוח שלה השתפר לאחר שחיברה שני ניצחונות ליגה רצופים: 0:1 על סיינט ג'ונסטון ו-0:3 גדול מול אברדין. אחרי שמונה מחזורים, יריבת באר שבע ניצבת במקום השמיני בליגה עם שישה שערי זכות ושמונה נקודות. שלושה ימים לאחר ההתמודדות בישראל, מצפה לה משחק בית מול גלאזגו ריינג'רס החזקה.

החלוץ הסקוטי טוני וואט, שהספיק לעבור לא פחות מ-12 קבוצות למרות שהוא בסך הכל בן 26 וכבש העונה שני שערים במוקדמות הליגה האירופית, אמר בביטחון: "אנחנו יכולים לנצח את שתי היריבות ( באר שבע ו-ויקטוריה פלזן). זה הולך להיות קשה, אבל אנחנו מאוד מאמינים בעצמנו. אם ניתן את הכל ונבוא להילחם על כל כדור, נוכל לעשות את זה. ננסה להרים את רמת המשחק שלנו ולהתעלות על הפועל באר שבע".

במשחק מול גלנטורן, מאת'רוול איבדה יתרון כפול לאחר שנשרקו נגדה שני פנדלים והיא ונותרה בעשרה שחקנים. וואט מבין שהפעם, מול יריבה ברמה גבוה יותר כמו הפועל באר שבע, אין מקום לטעויות לא מחויבות: "אנחנו צריכים להיות הרבה יתר חכמים במשחק שלנו. כשאתה משחק במסגרת אירופית, עליך להיות יותר רגוע ולא להשתמש בידיים כשהיריב שלך נמצא ברחבה. אנחנו ננסה ללמוד מהמשחק הזה ולהיות זהירים".

בכל המסגרות, מאת'רוול ניצחה בארבעה מחמשת המשחקים האחרונים שלה ו-וואט סבור שזו רק ההתחלה: "זו אמנם ריצה יפה, אבל אני מרגיש שאנחנו יכולים לעשות הרבה יותר מזה. אני לא חושב שזה הכי טוב שלנו. יש לנו שילוב נהדר בין השחקנים בקבוצה ומנג'ר שדוחף אותנו להוציא מעצמנו יותר, כי הוא מאמין בנו ויודע שיש לנו המון לתת. אישית, הוא אתגר אותי ועזר לי להיכנס לכושר הבקעה ואני מקווה שאוכל להמשיך להחזיר על האמון".

טוני וואט | Mark Scates – SNS Group / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי