פלאניץ' ורודריגס יפתחו, בכר: "כמו גמר גביע"

בוגדן פלאניץ', ברק בכר | מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה יעלה בשיטה של שלושה בלמים במשחק הגורלי מול רוסטוב בליגה האירופית (חמישי, 19:25, ספורט1). צמד הזרים יעלו לראשונה ב-11, חזיזה על הספסל. רוקאביצה: "עבדנו על צורת המשחק"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בצל סערת ירדן שועה, אשר ביקש לעזוב את מכבי חיפה, הקבוצה מתכוננת ברוסיה למשחק החשוב מחר (חמישי) מול רוסטוב במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית (החל מ-19:25 שידור ישיר בספורט1). זהו כמובן משחק בודד ולא יתקיים גומלין, והירוקים יצטרכו לספק הפתעה במשחק החוץ כדי להעפיל למפגש אפשרי מול טוטנהאם בקרב על הבתים.

הקבוצה מהכרמל ערכו אתמול אימון ראשון על אדמת רוסיה, במהלכו המאמן ברק בכר ניסה שני מערכים. תחילה, בוגדן פלאניץ' תורגל בהרכב כבלם שלישי בצוותא עם עופרי ארד ועאיד חבשי ואילו בהמשך תורגל חוסה רודירגס במקומו בקישור. גם לאחר האימון המסכם הערב נראה שבכר יעדיף לעלות עם הרכב זהיר ושיטה של שלושה בלמים וקישור מעובה, מה שישאיר את דולב חזיזה על הספסל, כאשר פלאניץ' ורודריגס אמורים לעלות ב-11 לראשונה.

בינתיים, בכר וניקיטה רוקאביצה דיברו במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות, בה שימש כמתורגמן הפיזיותרפיסט של הקבוצה, סרגיי קוטוב, שדובר רוסית, תרגם לעברית את השאלות של העיתונאים המקומיים וכמובן לרוסית את התשובות של בכר. רוקאביצה עצמו, יליד אוקראינה כידוע, דובר רוסית גם הוא וענה לעיתונאים בשפתם.

חוסה רודריגס | מאור אלקסלסי

בכר אמר: "לא היה מסובך להגיע. המועדון שכר לנו מטוס והייתה טיסה די מהירה. הכל עבר בסדר. אנחנו בתקופה יותר טובה ומרגישים שיפור ממשחק למשחק. אנחנו יודעים שבשלבים האלה אנחנו פוגשים קבוצות יותר טובות וקיבלנו הגרלה מאוד קשה כמו רוסטוב. למדנו אותה, זו אחת הקבוצות החזקות ברוסיה ובתקופה האחרונה גם עושה תוצאות טובות בליגה".

"יש לרוסטוב שחקנים מאוד טובים וקבוצה קשוחה", המשיך בכר. "אנחנו מצפים למשחק מאוד קשה. האם אני מרוצה שיש משחק אחד ללא גומלין? זה לא משנה מה אנחנו רוצים, אלה העובדות ויש משחק אחד. אין ספק שהמצב הזה הוא אחר, וזה כמו גמר גביע. למרות שאנחנו אנדרדוג ננסה לעשות הכל. הקהל? היינו רוצים שתהיה אווירה, אבל זה המצב ולצערי אנחנו מתחילים להתרגל אליו".

רוקאביצה הוסיף: "ראינו את המשחקים האחרונים של רוסטוב בליגה. התכוננו, עבדנו על מערכים וצורת המשחק. אנחנו מצפים למשחק קשה מול יריבה חזקה". העיתונאים הרוסים התקילו את הסקורר וביקשו ממנו לציין שחקנים בולטים ברוסטוב וענה: "אנחנו יודעים שיש לרוסטוב שחקנים מאוד חזקים. אני לא מכיר אישית. יש לה שחקן טוב מיפן ועוד שחקנים מנבחרת רוסיה, אבל מה שהכי חזק אצלה זה הקבוצתיות. נעשה את המקסימום כדי להשיג תוצאה טובה".

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, בוגדן פלאניץ', עופרי ארד, עאיד חבשי, סאן מנחם, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, חוסה רודריגס (יובל אשכנזי), צ'רון שרי, ניקיטה רוקאביצה.

ניקיטה רוקאביצה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי