אבוקסיס: "עם התקציבים שהיו פה בעבר, היינו מביאים את דן ביטון"

יוסי אבוקסיס | מאור אלקסלסי

מאמן ב"ש דיבר לקראת מאת'רוול (חמישי, 20:30 בספורט2) והתייחס לקשר שפורח במכבי ת"א. ולז'וסואה: "מדי פעם צריך להרגיע אותו". ויטור על הפורטוגלי: "לפעמים אנשים עושים טעויות". קלטינס, גאנם וספורי מחוץ לסגל

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תנסה לעשות צעד נוסף לעבר שלב הבתים של הליגה האירופית, כשתארח מחר (חמישי) את מאת'רוול הסקוטית במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של המפעל (20:30, שידור ישיר בספורט2). לקראת המפגש, יוסי אבוקסיס גם פרסם את סגל השחקנים להתמודדות. כפי שפרסמנו השבוע, דוד קלטינס, רמזי ספורי וקייס גאנם לא ייכללו בסגל, כשאליהם יצטרפו גם דודי טוויטו ונאור סבג. המשמעות היא שב"ש תעלה למשחק ללא מגנים טבעיים נוספים מעבר למי שיפתח הרכב.

אבוקסיס דיבר היום במסיבת עיתונאים לקראת המשחק החשוב והתייחס גם לבעיות המשמעת שגילה ז'וסואה לאחרונה. "אנחנו צריכים להיות מוכנים, אנחנו לומדים אותם כל הזמן. זו קבוצה טובה, אבל גם לנו יש איכויות", אמר המאמן. "לשמחתנו, המשחק נגד חדרה נדחה וזה אפשר לנו להתכונן טוב יותר למאת'רוול. מדובר בקבוצה פיזית, שעברה לשחק עם שלושה בלמים ונראית יותר טוב. יהיה קרב חזק". לגבי שחקני החיזוק הארגנטינאים, מרסלו מלי ומריאנו באריירו, המאמן עדכן: "הם מתקדמים כל הזמן, אני מקווה שנראה מהם דברים טובים מחר".

למרות שהסקוטים טענו שבאר שבע פייבוריטית, אבוקסיס הבהיר: "זה לא מעניין אותי. לא אתייחס למה שאומרים. הליגה הסקוטית קשה ואני משוכנע שמדובר בקבוצה טובה, נצטרך לנטרל את היתרונות שלהם ולעשות את הדברים כמו שצריך".

ז'וסואה | מאור אלקסלסי

על ז'וסואה: "אנחנו צריכים למצוא פתרונות לשמירה הצמודה עליו. אקולטסה תרם הרבה נגד לאצ'י. אי אפשר להסתמך רק על ז'וסואה. מדי פעם צריך להרגיע אותו, המערכת בשיחות תמידיות איתו. בימים האחרונים הוא מתנהל יוצא מהכלל. אמרתי לו שבגלל שהוא ווינר, זה משפיע עליו גם באימונים. הוא לוקח כל הפסד כאילו זה אסון עולמי. אמרתי לו שהוא חייב לקחת את זה יותר קל".

אבוקסיס התייחס לדן ביטון, שגדל בבאר שבע ומצטיין במדי מכבי ת"א מאז שהצטרף אליה: "עם התקציבים שהיו כאן בעבר, היינו מביאים את דן ביטון. לא יכולנו להביא אותו כשיש לנו את ז'וסואה בעמדה הזו. היינו צריכים להביא שחקנים לעמדות אחרות".

הבלם מיגל ויטור דיבר גם הוא והוסיף: "מחכה לנו משחק קשה נגד קבוצה יותר פיזית ממה שאנחנו רגילים בכדורגל הישראלי. ז'וסואה הוא חבר שלי, לפעמים אנשים עושים טעויות. במועדון דיברו איתו ואני עזרתי. אני בטוח שהוא יגיע מרוכז למשחקים הקרובים. אני מקווה שנוכל להמשיך לשחק כדורגל, אבל נקבל את זה אם הממשלה תחליט אחרת. בתקופה הזו אנחנו משחקים בשביל לשמח את האוהדים ולעשות להם טוב".

הרכב משוער: אוהד לויטה, אור דדיה, לואי טאהא, מיגל ויטור, שון גולדברג, מריאנו בריירו, מרואן קבהא, ז'וסואה, אלטון אקולטסה, סינטיהו סלליך, ג'ונתן אגודלו.

מיגל ויטור
מיגל ויטור | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי