פלאניץ' יערוך בכורה בהרכב נגד רוסטוב, התלבטות בין רודריגס לאשכנזי

ברק בכר | מאור אלקסלסי

הירוקים יתארחו הערב (19:25, ספורט1) ברוסיה בסיבוב השלישי בליגה האירופית. חשש מספיגת שער מהיר ותסכול מהסגל הקצר: "הזוי להגיע למשחק כזה עם שני חלוצים"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

הערב: מכבי חיפה מתארחת ברוסטוב

מכבי חיפה שנמצאת בכושר טוב תקווה להמשיך זאת גם הערב (חמישי, 19:25, ספורט1) כשתתארח ברוסיה למשחק חוץ קשה נגד רוסטוב בסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית. המאמן ברק בכר שיודע מה מונח על הכף, מתכנן מערך זהיר של שלושה בלמים כולל שחקן הרכש החדש, בוגדאן פלאניץ' לו תהיה זו הופעת בכורה ב-11, והוא ישחק לצדם של עאיד חבשי ועופרי ארד. בקבוצה רוצים להימנע מספיגת שער מהיר שעלול לשבש הכל.

חוסה רודריגס תורגל אתמול לסירוגין בהרכב אך בכר לא קיבל החלטה סופית לגבי מרכז השדה, כאשר גם יובל אשכנזי בתמונה. דולב חזיזה הוא המפסיד הגדול שיימצא את מקומו על הספסל.

במועדון בינתיים מתעסקים גם במי שלא יוכלו לשחק. לאור היעדרותם של יאניק וילדסחוט שנמצא חיובי לקורונה וגם של החלוץ ירדן שועה שחש ברע ובכל מקרה רוצה לעזוב את המועדון, למעשה לבכר יש חלוץ בלבד אחד על הספסל – סתיו נחמני הצעיר. חזיזה יהיה האופצייה ההתקפית המשמעותית היחידה מהספסל אם הירוקים יזדקקו לכך וייקלעו לפיגור.

בוגדן פלאניץ', ברק בכר | מאור אלקסלסי

בכרמל היו כאלה שטוענים שנעשתה טעות בבניית הקבוצה: "אין ספק שזה הזוי שאנחנו מגיעים למשחק החשוב הזה, שהוא אחד החשובים שלנו העונה, עם שני חלוצים בלבד" אמר גורם בחיפה והוסיף: "לא יכול להיות שלא נמצא מחליף למוחמד עוואד שעזיבתו הייתה צפויה. לפניו עזב גם סינטיהו סלליך וגם במקומו לא הגיע אף שחקן אחר".

דבר נוסף שמטריד את ראשי המועדון זהו הסגר המסתמן בישראל כאשר הירוקים מקווים לעבור את המשחק הערב ובמקביל מחכים להוראות של ההתאחדות בנוגע לקבוצות שמשחקות במסגרות האירופאיות וכיצד הסגר עשוי להשפיע על התנהלותן בתקופה הקרובה.

דולב חזיזה. החילוף ההתקפי היחיד שיהיה על הספסל | מאור אלקסלסי

הרכב משוער: גוש כהן, ארנסט מאבוקה, בוגדן פלאניץ, עופרי ארד, עאיד חבשי, סאן מנחם, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, חוסה רודריגס (יובל אשכנזי), צ'ארון שרי וניקיטה רוקאביצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי