חיפה לא המריאה עקב תקלה במטוס, הסרטון של אבו פאני פורסם בסאן

צ'ארון שרי
צ'ארון שרי | Valery Matytsin\TASS via Getty Images

הירוקים נותרו ברוסיה וצפויים להמריא לישראל בהמשך היום. הווידאו בו הקשר אמר "הארי קיין ב*** שלי" הגיע לתקשורת האנגלית לקראת טוטנהאם: "העביר מסר בזוי"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה הייתה אמורה להמריא היום (שישי) בשעה 10:00 לישראל לאחר ה-1:2 הגדול על רוסטוב אתמול, אך ברגע האחרון התברר כי ישנה תקלה במטוס ובינתיים הקבוצה נשארה ברוסיה וממשיכה למטוס חילופי שייקח אותה חזרה לארץ.

צפו בתקציר: מכבי חיפה ניצחה 1:2 את רוסטוב

כידוע, מדובר במטוס חכור אך ורק לאנשי המועדון וההערכה כי הירוקים ימריאו כבר בשעות אחר הצהריים לישראל. הירוקים, כמו שאר הקבוצות הישראליות המשתתפות במפעלים האירופיים, קיבלו אישור חריג להמשיך בפעילות בצל הסגר ולכן לא צפויים להיתקל בקשיים עם הנחיתה בשדה התעופה

בנושא אחר, מוחמד אבו פאני היה האיש של מכבי חיפה אתמול ב-1:2 הגדול אתמול – גם על הדשא וגם מחוצה לו. השחקן בן ה-22 נראה מצוין מפתיחת העונה ובדרך לפריצה הגדולה שלו, ואמש הוא כבש שער נהדר שהעניק לירוקים את הניצחון והעלייה לפלייאוף הליגה האירופית מול טוטנהאם.

אך אחרי המשחק אבו פאני הסתבך כשבלי יותר מדי מחשבה צולם בחדר ההלבשה צועק "הארי קיין ב*** שלי". המקרה הגיע עד לתקשורת האנגלית, כאשר ב"סאן" פרסמו את הווידאו של האירוע ורשמו: "כוכב מכבי חיפה התגרה בכוכב טוטנהאם והעביר מסר בזוי כשאחז באיבר מינו וצרח 'הארי קיין ב*** שלי'".

מוחמד אבו פאני חוגג עם שחקני מכבי חיפה נגד רוסטוב | האתר הרשמי של מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי