מאמן פלזן לפני ב"ש: "כבר בצ'כיה ראיתי הרבה מאוד ביטחון ומוטיבציה בקבוצה שלי"

אדריאן גולה | Alex Gottschalk/DeFodi Images via Getty Images

לפני המשחק נגד הדרומיים במסגרת פלייאוף הליגה האירופית, אדריאן גולה סיפר: "יש לב"ש הרבה איכות במגרש. נשחק זהיר וסבלני". היידה, שכבש בעבר נגד האדומים: "אוהב להיזכר בזה. הייתי מעדיף שני משחקים בשלב זה"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע עשויה לחזור מחר (חמישי) לשלב הבתים של הליגה האירופית, לאחר שתתמודד נגד ויקטוריה פלזן הצ'כית בשלב הפלייאוף. ערב המגרש המסקרן בפתח תקווה, מאמן פלזן אדריאן גולה והבלם לוקאש היידה דיברו במסיבת העיתונאים המסורתית.

"במהלך האימונים בצ'כיה הרגשתי הרבה מאוד נחישות מצד הקבוצה, כמו גם ביטחון ומוטיבציה. אני מאמין שנוכל להביא את כל זה למגרש" סיפר גולה. "אנחנו רוצים לשמח את האוהדים שלנו, להראות כוח ונחישות. מאמין שיהיה לנו משחק מוצלח".

הכרעה במשחק אחד ואיכות היריבה: "אני מאמין שאנחנו ערוכים בהתאם להכל במשחק ונעשה את המיטב כדי להשלים את התהליך שהתחלנו". סיפר המאמן. "יש להפועל באר שבע שחקנים טכניים מאוד במגרש. נצטרך לשחק בצורה זהירה וסבלנית. יש לה גם הרבה איכויות על הדשא, אבל גם לנו. כל הקבוצות בשלב הפלייאוף איכותיות.

לוקאס היידה | Denis Doyle/Getty Images

היידה הוסיף אחרי מאמנו: "אני מניח שהייתי מעדיף שזה יהיה בשני משחקים, אבל אין לנו מה לעשות בקשר לזה. נצטרך לתת הכל במשחק אחד, רוצים לחזור הביתה עם הכרטיס לשלב הבא. יודעים בדיוק איזו יריבה מחכה לנו".

היידה כבר שיחק בעבר נגד הפועל באר שבע, כאשר ניצח אותה פעמיים במהלך קמפיין הליגה האירופית בעונת 2017/18, ואפילו כבש בטרנר. "אני אוהב להיזכר בב"ש" הוסיף הבלם. "הבקעתי במשחק הזה את השער הראשון והאחרון שלי במסגרת אירופית" סיכם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי