מוריניו סימן: השחקנים המאיימים של מכבי חיפה

ז'וזה מוריניו | Sebastian Frej/MB Media/Getty Images

מאמן טוטנהאם התראיין לאתר הרשמי של התרנגולים לפני הקרב מול הירוקים הערב (21:45, ספורט1): "הקבוצה הטובה ביותר שפגשנו עד עכשיו בליגה האירופית. יש להם חלוץ טוב ושני שחקני כנף ששיחקו כמה שנים באנגליה"

(גודל טקסט)

אנחנו כבר כוססים ציפורניים לקראת המפגש המרתק שמצפה לנו הערב (חמישי) בלונדון בין מכבי חיפה לטוטנהאם במסגרת פלייאוף העלייה לשלב הבתים של הליגה האירופית (החל מ-21:45, שידור ישיר בספורט1). בכל זאת, לא כל יום קבוצה ישראלית פוגשת יריבה בסדר גודל כזה, שעד לפני מספר חודשים עוד קראנו לה "סגנית אלופת אירופה".

ז'וזה מוריניו, מאמן טוטנהאם, התראיין הבוקר לאתר הרשמי של התרנגולים, דיבר על מכבי חיפה והחמיא לה: "זו ללא ספק הקבוצה הטובה ביותר מבין השלוש שפגשנו עד עכשיו בליגה האירופית. היא רמה אחת מעל – יש לה שחקנים טובים יותר, איכות טובה יותר ואינטנסיביות גבוהה יותר. אני לא חושב שזה משחק קל בכלל. זה ידרוש מאיתנו לתת הכל".

'המיוחד' אף ציין שחקנים ספציפיים של מכבי חיפה, כאשר הוא התכוון כמובן לצ'רון שרי, יאניק ווילדסחוט (שנדבק בקורונה ולא ייקח חלק בהתמודדות) וניקיטה רוקאביצה הלוהט: "יש להם כמה שחקנים מנוסים, שני שחקני הכנף שלהם שיחקו באנגליה כמה שנים. גם החלוץ שלהם הוא חלוץ טוב. יש להם קשרים טובים, שחקני הגנה חזקים, מנטליות טובה והם חולמים. ברור שהם חולמים".

שחקני מכבי חיפה חוגגים | Valery Matytsin / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי