Sport1 Banner

בכר: "ניסינו לשחק כדורגל, לא מצטער על זה"

המאמן של הירוקים התראיין לרמי ויץ לאחר המשחק ודיבר על הערב המביך בלונדון: "המשחק התפתח בצורה הכי גרועה שאפשר, היינו רכים מדי"

(גודל טקסט)

צפו: שליח ספורט1 מסכם ערב עגום בטוטנהאם

מכבי חיפה הובסה הערב 2:7 בלונדון בידי טוטנהאם. למרות המון ציפיות ותקווה, הארי קיין כבש כבר לאחר שתי דקות והתחיל את החגיגה של התרנגולים, שהנחילו לירוקים את ההפסד הגדול ביותר בתולדות המועדון באירופה. המאמן ברק בכר, דיבר לאחר המשחק עם רמי ויץ וניסה לסכם את הערב העגום: "המשחק התפתח בצורה הכי גרועה שאפשר, קיבלנו שער אחרי 2 דקות. ניסינו לחזור ולשחק כדורגל, אבל היינו רכים מדי, נפלנו בדברים הקטנים. לצערי תוצאה מאוד מאכזבת וכואבת. חבל"

יותר מדי תעוזה: "בדיעבד זה נכון, אבל אני חושב שהתחלנו את המשחק במטרה ללחוץ, ספגנו בהתקפה הראשונה שלהם לא בגלל שיצאנו להתקפה. לא הקפדנו על השמירות, זה היה גול רך מדי, אחרי שאתה סופג אתה רוצה להשוות, ואחרי זה ספגנו מקרן מאוד מאכזבת, משחקן שהוא לא מאחד הגבוהים שם. עבדנו על זה כל כך הרבה, בטח על המצבים הנייחים. ואז שוב ניסינו לשחק כדורגל, אני לא מצטער על זה, אבל ברגע שאתה משחק נגד קבוצה כזו איכותית אתה סופג וגם נענש".

הטעויות בהגנה: "יש הרבה עבודה, אנחנו כמה דקות אחרי המשחק. ברור שעשינו לא מעט טעויות, ברמה הזאת כל טעות אתה נענש ונענשנו, ברור שעשינו הרבה טעויות אבל טעויות זה חלק מהמשחק. אנחנו נצטרך לעבוד על ההגנה עצמה, אני לא יודע מתי יהיה המשחק הבא שלנו, אבל נצטרך לשפר את זה, אנחנו כל משחק סופגים".

בציוץ: דלה עלי משפיל את פלאניץ'

שגרה ללא אימונים: "מצב של חוסר וודאות כבר תקופה ארוכה, חבל שאנחנו לא יכולים לחזור להתאמן, אבל זה המצב וצריך לקבל את זה. אני מקווה שהמצב הזה ישתנה ונוכל לחזור להתאמן כמה שיותר מהר, כי לפני המשחק הזה היינו במומנטום טוב, ולא ניתן למשחק הזה לשבור אותנו. נלמד מהטעויות, ומתי שיהיה אפשר ננסה לתקן את התוצאה הזאת".

ההעפלה של הפועל באר שבע: "את באר שבע אי אפשר לשכוח, הישג מאוד מאוד גדול למועדון הזה ואני שמח. ואני יכול רק לברך את האנשים, מגיע להם".

השיחה עם מוריניו בסיום: "אני אגלה לכם הזדמנות".

הארי קיין, כוכב טוטנהאם, נמנע מלהתייחס לירוקים וצייץ לאחר המשחק: "שני משחקים בשלושה ימים זה אף פעם לא קל, אבל עשינו את העבודה בשניהם".

עוד באותו נושא: ברק בכר, ז'וזה מוריניו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי