Sport1 Banner

מוריניו איחר כי שחקני חיפה הצטלמו איתו: "לא פחדו מאיתנו"

ז'וזה מוריניו, חוסה רודריגס | Tottenham Hotspur FC/Tottenham Hotspur FC via Getty Images

מאמן טוטנהאם הגיע בעיכוב למסע"ת אחרי ה-2:7 על הירוקים ואמר: "הם ניסו לשחק כמו שהם משחקים בליגה שלהם, היו הרפתקנים מדי". בתקשורת האנגלית עקצו את אבו פאני: "מפתיע שקיין המתין 8 דקות לרסק אותו"

(גודל טקסט)

כמה מכבי חיפה חיכתה למשחק מול טוטנהאם בפלייאוף העלייה לשלב הבתים של הליגה האירופית, אך הוא נגמר אתמול (חמישי) במפח נפש עבור הירוקים, שהובסו 7:2 בלונדון. זה לא באמת היה כוחות, ולמרות פתיחה לא רעה של הירוקים, התרנגולים של ז'וזה מוריניו היו גדולים עליהם בכמה וכמה רמות והיה נדמה ששיחקו בהילוך שני.

צפו ב-2:7 של טוטנהאם על מכבי חיפה

העיתונאים האנגלים המסקרים את טוטנהאם צייצו בחשבון הטוויטר שלהם סיפור מצחיק למדי, לפיו מוריניו איחר במעט למסיבת העיתונאים שלאחר המשחק מכיוון ששחקני מכבי חיפה ביקשו להצטלם איתו. לאחר מכן, 'המיוחד' דיבר על הירוקים: "הם היו הרפתקנים מדי. הם סיכנו אותנו הרבה וניסו לשחק כמו שהם משחקים בדרך כלל במשחקי הליגה שלהם. אני לא חושב שהם פחדו מאיתנו, והם נענשו בשבעה שערים".

"אני לא חושב שזו הייתה הופעה מיוחדת שלנו, אבל עשינו את העבודה", המשיך מוריניו. "המשחק היה קצת מוזר. בדרך כלל להבקיע שבעה שערים זה מרשים, אבל אני לא חושב שההופעה שלנו הייתה מרשימה. המשחק היה פתוח ופגענו בהם הרבה מאוד בהתקפות מעבר".

בתקשורת אנגלית לא שכחו לעקוץ את מוחמד אבו פאני, אחרי הסרטון המדובר שהתפרסם שבוע לפני ההתמודדות בו נצפה הקשר צועק "הארי קיין בז** שלי". קפטן נבחרת אנגליה ענה על המגרש עם שלושער ושער שנכבש דקה וחצי מהפתיחה, וב"סאן" רשמו: "הוא כבש אחרי 92 שניות כדי לנגח את אבו פאני. ההפתעה היחידה היא שאחרי מה שנאמר, קיין המתין שמונה דקות כדי לתת לו מכה קטנה בקרסול ולרסק אותו על הדשא".

הארי קיין ושחקני טוטנהאם חוגגים | Clive Rose/Getty Images

בנוסף, בתקשורת האנגלית החמיאו לצ'רון שרי, שכבש שער ענק, ורשמו: "כל הדיבורים לפני המשחק היו על אבו פאני, אבל הם שכחו את שרי, שסיפק בעיטה מדהימה מ-25 מטרים בדקה ה-17 והדהים את הספרס. הוא נתן לרגליים שלו לדבר, בניגוד לחברו אבו פאני. לזכותה של חיפה ייאמר שהם סירבו להיכנע".

במחצית הראשונה מכבי חיפה עשתה הרבה דברים יפים לפני שהחלה לספוג שער אחרי שער, ובתקשורת האנגלית נכתב ששוער טוטנהאם, ג'ו הארט, נשמע צורח לעבר חבריו במהלך החצי הראשון בכעס: "אנחנו יכולים לעצור את הקבוצה המ***ינת הזאת?".

אגב, בסיום המשחק, מלבד התמונה ששחקני מכבי חיפה כבר לקחו הצטלמו עם מוריניו, המאמן שוחח על הדשא עם חוסה רודריגס. קשר הירוקים ערך את הופעת הבוגרים הראשונה בקריירה שלו תחת מוריניו בריאל מדריד ב-2012, והשניים סגרו מעגל.

צ'רון שרי , ארנסט מאבוקה, נטע לביא | Clive Rose/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי