מאמן מילאן המום: "בחיים לא ראיתי דבר כזה"

סטפאנו פיולי | Emilio Andreoli/Getty Images

הרוסונרי עלו לשלב הבתים בתום דו קרב פנדלים ארוך מול ריו אבה שכלל לא פחות מ-24 בעיטות. פיולי סיכם: "קשה לשלוט ברגשות שלך בסיטואציה כזאת". וגם: סאלמאקרס השתווה לפאטו ומתי האיטלקים ניצחו לאחרונה בפנדלים?

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

בעונה שעברה מילאן הודחה מהמפעלים האירופיים בעקבות אי עמידה בפייר פליי הפיננסי ובסופו של דבר הצליחה להעפיל לסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית דרך המקום השישי בסרייה א'. אמנם הרוסונרי לא עברו חיים קלים בכלל. בסיבוב השלישי נגד בודה/גלימט הנורבגית חילצה 2:3 ורכשה מיד את כוכבה ינס פטר האוגה בחמישה מיליון יורו אבל אמש (חמישי) הגיעה הדרמה הענקית.

מילאן פגשה בפלייאוף את ריו אבה הפורטוגלית ותום 120 דקות ו-2:2 עיקש השתיים ניגשו לדו קרב פנדלים חריג במיוחד. לא פחות מ-24 בעיטות נבעטו לשני הצדדים ולמזלה של מילאן, שהייתה במרחק של בעיטה אחת מהדחה, בסופו של דבר הייתה מדויקת יותר בדרך ל-10:11 חסר תקדים. אגב ניצחונה האחרון של מילאן בפנדלים במסגרת אירופית היה בגמר ליגת האלופות נגד יובנטוס בשנת 2003 באולד טראפורד, נתון שמעיד על הדעיכה של הרוסונרי בעשור האחרון.

מאידך נתון מעודד הרבה יותר שייך לשחקן ההתקפה הבלגי אלכסיס סאלמאקרס בן ה-21, שהפך לשחקן הכי צעיר שכובש במסגרת אירופית מאז הגול של אלכסנדר פאטו נגד ריאל מדריד אוקטובר 2009 בליגת האלופות.

אלכנסדר פאטו חוגג מול ריאל מדריד | Etsuo Hara/Getty Images

המאמן סטפאנו פיולי אמר לאחר המשחק: "קשה לשלוט ברגשות שלך בסיטואציה כזאת, כי תוך רגע אתה עובר ממצב של ניצחון להפסד. זו הסיבה שאנשים אומרים שפנדלים זה סוג של הגרלה. הצלחנו להחזיק מעמד מבחינה מנטלית והוכחנו שאנחנו יכולים לסבול בדרך לניצחון".

"היו כל כך הרבה פנדלים, עד שהגענו למצב שכל השחקנים בעטו והיינו צריכים להתחיל את הסבב מחדש. מעולם לא ראיתי דבר כזה, אבל זה הכדורגל. אנחנו חושב ששיחקנו די טוב במשחק הזה, אבל הם הפתיעו אותנו עם שני שערים. במהלך הקריירה שלי, הפסדתי גמר גביע איטלקי בגלל דו קרוב פנדלים, זה אכזרי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי