בעקבות פוסט באינסטגרם: רמזי ספורי מחוץ לסגל הפועל באר שבע

רמזי ספורי
רמזי ספורי. עשוי להמשיך בקבוצה | דני מרון

הקשר העלה תמונה עם שף פרטי, הפר את ההנחיות ולא ייקח חלק בהתמודדות מול סלביה פראג (חמישי החל מ-19:50, ספורט3). הקבוצה פנתה לאופ"א: "הקישור האחורי בסכנה". מליקסון יעמוד על הקווים?

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

רמזי ספורי צפוי לחתום על חוזה בהפועל באר שבע אחרי המשחק מול סלביה פראג (חמישי החל מ-19:50, ישיר בספורט3), אך לא יהיה בסגל להתמודדות. הסיבה: ספורי העלה פוסט בחשבון האינסטגרם שלו שבו הוא הצטלם עם שף פרטי, שהזמינה אשתו לרגל יום הולדתו שחל היום. בהפועל באר שבע הודיעו לשחקן כי הם לא רוצים לקחת סיכון ולכן החליטו לא לכלול אותו בסגל. יחד עם זאת, השחקן לא צפוי להיקנס, אולם במועדון ביקשו ממנו להקפיד יותר על הכללים וההנחיות בזמן תקופת הקורונה.

במקביל, אבוקסיס, ברדה, ז'וסוואה, לואי טאהא ורז רחמים – לאן? זאת השאלה שמעסיקה את ראשי הפועל באר שבע, לקראת המשחק מול סלביה פראג, לאחר שתוצאות הבדיקה שערכו חזרו חיוביות. במועדון הכינו כבר הלילה פניה לאופ"א בבקשה שתקבע כי השחקנים הללו יכולים לשחק בחמישי, אולם רק במהלך היום ייקבע האם היא תקבל אישור לכך והאם יוכלו ליטול חלק באימון המסכם. גם מריאנו בריירו, דוד קלטינס ואיליי מדמון, שהבדיקה שלהם יצאה גבולית, ייכללו בבקשה. בבאר שבע טוענים כי "כמעט כל הקישור האחורי בסכנה, נקווה שנקבל אישור לשתף אותם". יש לציין כי אופ"א מתחשבת מאוד בהחלטת משרד הבריאות ולכן במועדון יפנו גם לפרופסור איתמר גרוטו בבקשה לקדם את המהלך.

כזכור, שלשום פורסם בספורט1 כי בבאר שבע מצאו מסלול שיאפשר להם לערער במידה שהשחקנים ואנשי הצוות הללו ימצאו חיוביים. זה קרה לאחר שלמועדון נודע כי רופא המועדון, ד"ר ליאור זלר, מתכוון להגיש בקשה מיוחדת לוועדה הרפואית שאופ"א הקימה ולבקש אישור לשתף שחקן חולה קורונה שבדיקתו חזרה חיובית, זאת מתוך הנחה שהנגיף עדיין קיים בדרכי הנשימה למרות שסיים את הבידוד. יחד עם זאת, בבאר שבע ציינו גם אז כי בבדיקות המאמץ שייערכו לשחקנים, קרוב לוודאי שחלקם יקבל המלצה לא לשחק 90 דקות, כך שהצוות המקצועי יצטרך להתחשב בכך כשהוא קובע את ההרכב. בשלב זה, באר שבע הורתה למאור מליקסון להיות בכוננות וייתכן שהוא זה שידריך את המשחק, אם אבוקסיס וברדה לא יקבלו אישור מיוחד.

גם אם יקבלו אישור, ייתכן והצוות יחליט לפתוח עם שחקנים אשר הבדיקה שלהם חזרה שלילית. כשמליקסון על הקווים, מיגל ויטור ושיר צדק יתורגלו היום יחד במקרה שטאהא לא יוכל לפתוח, כשאור דדיה ושון גולדברג ישחקו בצדדים. מרואן קבהא יפתח כבלם או כקשר, בהתאם לשיקול הטקטי ולהחלטת אופ"א, כשבריירו תוכנן לפתוח כקשר אחורי במידה שאופ"א תאשר זאת. החשש הוא מה יקרה אם בריירו לא יוכל לשחק: דוד קלטינס ואיליי מדמון יצטרכו לקבל אישור מיוחד. לגבי ז'וסואה, אם לא ישחק מרסלו מלי או תומר יוספי יחליפו אותו. סינטיהו סלליך, אלטון אקולטסה וג'ונתן אגודלו יפתחו בכל מקרה בהתקפה מחר. "מדהים שאופ"א עשויה להכריע מה יהיה המערך ובאיזו עמדה קבהא ישחק, אבל נעשה כל מה שיגידו לנו", אמרו.

מרואן קבהא
מרואן קבהא. יפתח כבלם? | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי