מכבי ת"א הודיעה: סבוריט גבולי לקורונה, אך ישחק נגד קרבאח

אנריק סבוריט | האתר הרשמי של מכבי תל אביב

האלפה הכריזה כי המגן השמאלי החלים מהנגיף ויהיה כשיר להתמודדות בפתיחת שלב הבתים של הליגה האירופית (חמישי החל מ-21:50, ספורט3). חמשת שחקני הנבחרת שליליים, אך שוב התאמנו בנפרד

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

תוצאות בדיקות הקורונה שנערכו אתמול לשחקני מכבי ת"א התקבלו והן שליליות, כך הודיעה היום (רביעי) האלופה. עוד מסרו הצהובים כי הבדיקה של המגן השמאלי הספרדי אנריק סבוריט חזרה גבולית, אך מאחר שהוא החלים מקורונה – יהיה כשיר למשחק מול קרבאח במחזור הפתיחה של הליגה האירופית (חמישי החל מ-21:50, שידור ישיר בספורט3).

באשר לשחקנים שחזרו מהנבחרת, שרן ייני, עדן קארצב, אייל גולסה, מאור קנדיל ואיתן טיבי, החמישה עדיין לא הצטרפו ליתר השחקנים וערכו גם אתמול אימון בקפסולה נפרדת. לאחר שהם יצאו היום שליליים לקורונה, הם היו אמורים להצטרף לשאר השחקנים ולערוך עמם את האימון המסכם לקראת המשחק מול היריבה האזרית. עם זאת, במועדון הופעתו כשבאימון הוחלט על המשך הפרדתם משאר חבריהם והם שוב התאמנו בנפרד. המאמן גאורגיוס דוניס הבהיר כי לנושא לא תהיה השפעה על בחירת ההרכב הפותח.

דוניס לא ידריך את הצהובים מחר בשל הרחקתו בשני צהובים בגומלין נגד רד בול זלצבורג באוסטריה ויצפה במשחק מהיציע. מי שיעביר את ההוראות הטקטיות הוא עוזרו של דוניס, מאקיס אנגליאס, אך כמובן שההרכב ייקבע על ידי היווני לפני ההגעה לאצטדיון.

מעבר לכך, במועדון מבינים כי לאור דחיית משחקי הליגה הם יאלצו להתמודד מול עומס משחקים צפוף במיוחד. כבר ביום ראשון מכבי תל אביב תארח את הנציגה האירופית השנייה הפועל באר שבע, תצא לטורקיה לקראת סיבאספור בחמישי הבא וביום שני הבא, מכבי חיפה תמתין לה בסמי עופר במשחק העונה.

גאורגיוס דוניס | Roland Krivec/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי