עד להודעה חדשה: קרבאח לא תוכל לארח משחקים בליגה האירופית

שחקני קרבאח | Olimpik/NurPhoto via Getty Images

המשחק בבלומפילד יערך כמתוכנן (חמישי, 21:50 בספורט3), אך לאור העימות הצבאי בין ארמניה ואזרבייג'ן, שתי המדינות לא יכולו לארח משחקים בינלאומיים וייתכן כי המפגש הבא מול מכבי ת"א יזוז לקפריסין

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בשורה למכבי תל אביב: אופ"א הודיעה אתמול (שלישי) בשעות הלילה כי לא התקיימו משחקים במסגרת אירופית ומשחקי נבחרות בשטחי ארמניה ואזרבייג'ן עד להודעה חדשה, זאת לאור העימות הצבאי בין המדינות. עם זאת, עדיין לא הוחלט לגבי קיום המשחקים בבאקו, שנחשבת לאחת המארחות ביורו 2020.

כזכור האלופה הישראלית הוגרלה מול קרבאח האזרית בשלב הבתים של הליגה האירופית והאחרונה אף תתמודד מול הצהובים במחזור הפתיחה בבלומפילד מחר (חמישי, 21:50, שידור ישיר בספורט3) ולכן משחק זה אמור להתקיים ללא שינוי כזה או אחר.

לעומת זאת, משחק החוץ של הצהובים מול האזרים, שעתיד לצאת לדרך ב-3 בדצמבר עשוי לזוז ליעד אחר, כל עוד אופ"א לא תודיע אחרת. יש לציין כי קרבאח אירחה את משחקי המוקדמות הראשונים בבאקו, אך בפלייאוף ליגת האלופות מול מולדה, בו הודחה בפנדלים אחרי 0:0, נאלצה לנדוד לניקוסיה בקפריסין וכעת ייתכן שתשוב לאי השכן במסגרת האירופית ואף תארח שם את מכבי תל אביב.

שחקני מכבי תל אביב | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי