אבוקסיס: "ניצחנו קבוצה ברמה גבוהה". ז'וסואה: "שמח שאני כאן"

מאמן באר שבע התגאה בשחקניו אחרי ה-1:3 על סלביה פראג: "שיחקו כמו גדולים. לא היה לנו הרבה מצבים, אבל הצלחנו לנצל אותם ואני מאוד מרוצה על כך". הקשר הפורטוגלי: "אפשר לנצח כל קבוצה, גם בליגה האירופית"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הקמפיין המדהים של הפועל באר שבע בליגה האירופית, נמשך גם הערב עם ניצחון סנסציוני של 1:3 על סלביה פראג באצטדיון המושבה. ג'ונתן אגודלו העלה את הקבוצה מבירת הנגב ליתרון מפתיע בדקה ה-45 והצ'כים הגיבו 15 דקות לסיום מרגלי לוקאש פרובוד, אך אלטון אקולטסה משום מקום הבקיע צמד לקראת הסיום ונתן רוח גבית גדולה לקראת ניס, שהובסה 6:2 על ידי לברקוזן במשחק המקביל.

צפו בתגובות לאחר המשחק

המאמן המאושר יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "קודם כל הקרדיט לשחקנים, זה באמת מגיע להם. אני חייב לומר שזו קבוצה שלא משחקת בדרך כלל עם שלושה בלמים, ואנחנו התכוננו כל השבוע לקו 4 שלהם. בגלל זה היה לנו יותר קשה, אבל אני חושב שניצחנו קבוצה ברמה מאוד גבוהה, עוד פעם לא היה לנו הרבה מצבים אבל הצלחנו לנצל אותם ולמרות שהם קבוצה מצוינת, הם התקשו להגיע למצבים".

התעקשתם להחתים את ז'וסואה ואקלוטסה, ואחרי הניצחון החזרתם את ההשקעה: "אלו שחקני הכרעה ואתה צריך שהם יהיו אצלך, כמובן שכולנו נלחמו שהם יישארו פה ואני שמח שהם כאן. אבל עכשיו אנחנו מתרכזים בליגה ביום ראשון, נעזוב את המפעל לכמה ימים ואני מאוד מרוצה".

מה אמרת לשחקנים לפני המשחק: "אמרתי להם דבר אחד – בסופו של דבר ייזכרו רק את התוצאה ולא את ההכנה למרות שלא הייתה הכנה רגילה. שחקנים התאמנו אתמול ושאלו אם יש להם אישור לשחק. גם אני הייתי בחוסר ודאות, לא ידעתי מה יהיה. אבל הם באו למשחק כמו גדולים".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים | דני מרון

הרופא שכנע אותך להחליף את לואי טאהא במחצית: "כן, כי היינו כמה דקות בלי שחקן, הוא בדק אותי ואני התעצבתי. אבל הוא נתן עבודה טובה מאוד וגם שיר צדק".

ז'וסואה הוסיף: "זה קשה לחזור אחרי הקורונה, כי הייתי 17 ימים ללא אימונים ללא שום דבר בבית. אבל עבדנו כקבוצה כדי לחזור, והשגנו ניצחון ראשון בליגה האירופית. לא ידעתי אם אפתח היום? כן, אפילו היום לא ידעתי וחיכיתי כל שבוע. אתמול אמרו לי שאני אצטרך לחכות להיום. ישנתי בבית המלון בלחץ ולא ידעתי אם אשחק, והכי חשוב שניצחנו".

זו הייתה ההחלטה הנכונה להישאר בבאר שבע: "כמובן, אם זו לא הייתה ההחלטה הנכונה, לא הייתי מאריך את החוזה שלי. אני לקחתי את ההחלטה להישאר בקבוצה, יש לי חוזה עד סוף העונה ואני שמח כאן. האם נוכל לעלות? אני חושב שנוכל להשיג שלוש נקודות בכל משחק, גם בליגה האירופית. זה לא קל, הטעויות הקטנות מכריעות, גם סלביה שיחקה טוב וחזרה ל-1:1 אך הצלחנו לנצח ואני מקווה שזה יימשך".

ז'וסואה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי