"חזרה לא פשוטה": צפו בגלזר וכהן מדברים על הכל אחרי הניצחון

צמד הכוכבים של מכבי תל אביב חזרו לדשא אחרי תקופה ארוכה בניצחון על קרבאח. כובש שער הניצחון: "כאן כדי לכבוש שערים". הקשר האחורי: "התאכזבי לא לעזור בצ'מפיונס, מאמין שהכל לטובה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

צפו: יונתן כהן ודן גלזר מדברים אחרי קרבאח

אחרי 22 ימים ללא פעילות, מכבי תל אביב חזרה הערב (חמישי) לכר הדשא בבלומפילד בפתיחת שלב הבתים של הליגה האירופית, והשיגה ניצחון 0:1 קטן, אך חשוב, על קרבאח האזרית. מי שכבש את שער הניצחון הוא יונתן כהן, שהחלים וחזר להרכב אחרי מעל חודש בחוץ. בשיחה עם ספורט1, הכוכב המוכשר של הצהובים סיפר על התחושות.

כהן: "אני מרגיש מצוין ברוך השם, שמח לחזור למגרש אחרי הקורונה והפסקת הליגה, שמח לחזור, לכבוש, ושמח מאוד שניצחנו. אין ספק שהחזרה הייתה לא פשוטה, היינו הרבה בבית, חלק מהשחקנים היו בנבחרת, ההכנה לא הייתה אידיאלית, אבל אני שמח שחזרנו והשגנו ניצחון חשוב".

אנחת רווחה לאחר השער: "כן, ברור. אני משחק במכבי תל אביב בשביל לכבוש שערים, אני שמח שכבשתי מבישול מצוין של דור, יש לנו עכשיו שבועיים קשים מאוד ואנחנו באים לכל משחק כדי לנצח. במשך כל הזמן הזה התאמנו בבית, כמובן שלא הסכמתי לזה ולא חשבתי שזה נכון, אבל זה מה שהוחלט ואני מאוד שמח שהליגה חזרה. יש לנו את הבתים באירופית אז כל משחק זה בונוס".

גם שחקן העונה שעברה בליגת העל, ומי שהתגלה כנדבק הראשון בקבוצה, דן גלזר, דיבר לראשונה אחרי תקופה ארוכה: קודם כל התגעגעתי, עבר הרבה זמן מהמשחק האחרון ששיחקתי, מאוד התגעגעתי. "גם לשחק ולהתאמן עם הקבוצה זו הרגשה מאוד כיפית, אני שמח שזה הסתיים בניצחון שלנו, המשכיות".

התחושה להיות 'הנדבק הראשון': "אני חושב שגם אני וגם הקבוצה היינו בסדר גמור בסיטואציה הזאת. מאז שהתחילו ההידבקויות בקבוצה של אחי הוא הכניס את עצמו לבידוד באופן עצמי. לא נפגשתי איתו חמישה שישה ימים עד שהוא התגלה כחיובי, אבל אלו החיים, עשינו הכל כדי להימנע, בבדיקה לפני המשחק יצאתי שלילי והרגשתי מצוין, לא היו לי שום סימפטומים, והתאכזבתי מאוד לא להיות עם הקבוצה בליגת האלופות, אבל אני מאמין שהכל לטובה, ואני שמח שחזרתי הערב והקבוצה ניצחה".

ניצח את הנגיף: "כן, זה מאחוריי לגמרי, אחרי יומיים שלושה כבר חזרתי לאימונים מבודדים ואז הצוות המקצועי החזיר אותנו לכושר מהר מאוד, העיקר שחזרנו".

הקמפיין האירופאי: "מהרגע שראינו את ההגרלה ידענו שהמטרה היא להתקדם לשלב הבא, אני שמח מאוד שהשגנו את הניצחון ואני מקווה שנעשה ניצחון, אחרי ניצחון, אחרי ניצחון".

דוניס. מרוצה מהניצחון של חניכיו | אודי צטיאט

גם עוזר המאמן של הצהובים, מאקיס אנגלינאס, שהחליף את דוניס המורחק על הקווים דיבר לאחר המשחק: "יצא לי לעמוד על הקווים בעבר, בעיקר ביוון כשהמאמן היה מושעה, אבל זה היה קל בשבילי. זה היה ניצחון חשוב למכבי תל אביב בשלב הבתים, קרבאח קבוצה רצינית מאוד וכך צריך לשחק נגדה, בצורה טקטית ומסודרת. אולי זה לא היה המשחק הכי טוב, אבל התוצאה חשובה מאוד עבורנו כרגע".

ההכנה למשחק: זה היה קשה מאוד להתכונן למשחק, אבל היו לנו הרבה משחקים לפני זה, כך שהשחקנים הבינו מה המאמן רוצה, הבינו הכל בניתוח הוידאו, הם שחקנים חכמים מאוד עם הרבה כישרון.

בסיום, אנגלינאס איחל יום הולדת שמח למאמנו, גיורגיוס דוניס, שחגג היום יום הולדת 51.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי