ערן זהבי לא הורשה להיכנס לקפריסין: "זה פאקינג בולשיט"

למרות שנמצא שלילי, הרשויות בקפריסין לא אישרו לחלוץ פ.ס.וו להיכנס למדינה לקראת המשחק מול אומוניה ניקוסיה. ההולנדים ממתינים לעדכונים מאופ"א, הכוכב הגיב בזעם והצטרף ל"מחאה" של רונאלדו

(גודל טקסט)

לא נעים: לאחר שנמצא חיובי לקורונה מוקדם יותר החודש, אך כבר החלים מאז ואף הספיק לשחק במסגרת הליגה ההולנדית, ערן זהבי לא הורשה להיכנס הערב לקפריסין והוא עלול להיעדר מהמשחק של פ.ס.וו איינדהובן מול אומוניה ניקוסיה (חמישי ב-22:00, ישיר בספורט1) במסגרת המחזור השני של שלב הבתים של הליגה האירופית.

זהבי לא נשאר אדיש להחלטה ומיהר להגיב עם סטורי זועם שהעלה בעמוד האינסטגרם שלו: "בדיקות הקורונה והרגולציה בכדורגל הם פאקינג בולשיט", כתב הכוכב. כזכור, מוקדם יותר היום העביר כריסטיאנו רונאלדו, שייעדר מהמשחק של יובנטוס מול ברצלונה, מסר דומה כשטען: "בדיקות קורונה הן בולשיט" (ראו ידיעה נפרדת).

הסטורי של ערן זהבי | צילום מסך, אינסטגרם

יש לציין כי בקפריסין ישנם פרוטוקולים שונים מאשר אלה שנהוגים בהולנד וזו למעשה הסיבה שהובילה לאי כניסתו של זהבי למדינה. בפ.ס.וו איינדהובן פועלים כעת על מנת לשנות את ההחלטה ובמקביל ממתינים לעדכונים מאופ"א, שמודעת לנושא. גם ג'ורדן טזה, חברו של זהבי לקבוצה, לא הורשה להיכנס לקפריסין.

זהבי, שהחמיץ את המשחק נגד גראנדה הספרדית בגלל הקורונה, כאמור שב לשחק מאז ופתח נגד ויטסה ארנהיים ואלי דסה בהרכב והשלים 90 דקות פושרות מאוד עבורו. לקראת המשחק מחר, המאמן רוג'ר שמידט פרסם את 20 שחקני הסגל כאשר זהבי כמובן נכלל ברשימה והמריא עם חבריו לקפריסין, אך כאמור לא הורשה להיכנס.

בפן המקצועי: מלבד מספר '7', גם מריו גצה נכלל בסגל למשחק, לאחר שלא לקח חלק במשחק הליגה האחרון בעקבות פציעה. נגד גרנאדה גצה היה זה שגם מצא את הרשת והוא יקווה לעשות זאת שוב גם בקפריסין. בסגל של שמידט חסרים לא פחות מ-11 שחקנים, כאשר שבעה מושבתים בעקבות העובדה שנדבקו בנגיף הקורונה.

בתוך כך, הבוקר הודיעה פ.ס.וו כי המגן ניק וירגיייבר אובחן כחיובי לנגיף הקורונה, והוא נכנס לבידוד וכמובן לא יהיה חלק מהמשחק בניקוסיה. מלבדו, דנזל דמפריס, פבלו רוסאריו, טימו באומגרטל, ג'ואל פירו, מקסים דלנגה וקודי חאקפו לא ישחקו גם הם.

זהבי בחשבון האינסטגרם שלו | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי