וארן: "אם אקבל הצעה מהליגה הצרפתית, יהיה לי קשה לסרב"

לפני המשחק בניס (22:00, ספורט2), חלוץ ב"ש דיבר על עתידו בראיון בצרפת: "רוצה להישאר כאן, אבל בכדורגל אי אפשר לדעת מה יהיה". וגם: נקודת החוזקה של הקבוצה, יחסי הכוחות והתקופה בבסטיה

(גודל טקסט)

מאז הגיע להפועל באר שבע לפני קרוב לתשעה חודשים, החלוץ הצרפתי, אנתוני וארן, לא ממש הצליח להשתלב בקבוצה, אך בלתי אפשרי לשכוח שבלעדיו באר שבע כלל לא הייתה מגיעה לשלב הבתים. הצרפתי הבקיע שער ניצחון דרמטי נגד לאצ'י בסיבוב השני. רגע לפני המשחק נגד ניס מחר (חמישי ב-22:00, שידור ישיר בספורט2), לא במפתיע, החלוץ היה השחקן שריתק במיוחד את התקשורת המקומית והתראיין ל-"actufoot". הוא מספר על נקודות החוזק של באר שבע, הציפיות לקראת המשחק וגם על עתידו.

וארן סיפר ברמה האישית על החזרה לצרפת: "זה נחמד כי עבר זמן רב מאז שהייתי בבית בגלל התפרצות הקורונה. כשראיתי שהוגרלנו נגד יריבה מצרפת הייתי מאושר. האמת שהייתי קצת חסר סבלנות אפילו".

על המשחק עצמו אמר: "אנחנו מצפים למשחק גדול, אני צופה בליגה הצרפתית בכל סוף שבוע בזמן שיש לי ומכיר את הרמה של ניס. תמיד טוב לשחק נגד קבוצות גדולות שיש להן שחקנים טובים וצעירים. כמובן שאני רוצה לשחק, סבלתי מבעיות בריאותיות שגרמו לי לפגר אחרי חבריי בהכנה לעונה". כשנשאל על כך ששיחק במדי באסטיה אמר שזה לא משפיע עליו: "אני זוכר את היריבות בין האוהדים, אבל ברמה האישית זה לא רלוונטי. כמובן שאני רוצה לשחק טוב ואשמח להבקיע. אני בטוח שאוהדי בסטיה יהיו מרוצים".

צפו: וארן כובש שער ניצחון דרמטי נגד לאצ'י

האם הוא מצפה שניס תתפוצץ אחרי שהובסה נגד באייר לברקוזן ועד כמה המשחק חשוב: "ראיתי את התוצאה רק אחרי המשחק שלנו, היינו מופתעים משום שניס קבוצתה טובה, אבל באייר לברקוזן הייתה הפייבוריטית. אני חושב שזה אתגר גדול עבורנו לפגוש אותם. יש לנו קבוצה חזקה. לא יהיה קל אבל אנחנו חושבים משחק אחר משחק".

על פתיחת העונה של הפועל באר שבע באירופה: "היה לנו משחק בית נהדר נגד סלביה פראג. הקבוצה עמדה היטב בהגנה וניצלה את המצבים שלה. התחלנו טוב, אנחנו רוצים להמשיך ככה. היתרונות שלנו? אנחנו קבוצה ממושמעת ברמה הטקטית, אנחנו שקטים ורגועים וגם יודעים להגיע במהירות להתקפות המתפרצות. אנחנו רוצים לנצל את המצבים".

האם דמיין שיישחק בישראל בשלב הזה בקריירה:"כשחתמתי בבסטיה לשנתיים, חלמתי על קריירה בליגה הצרפתית, אבל זה לא קרה. לא היו לי הזדמנויות. הגעתי לישראל וכבשתי לא מעט שערים בבית"ר ירושלים קבוצתי הקודמת. התאקלמתי היטב בקבוצה החדשה שלי".

אנתוני וארן
אנתוני וארן | דני מרון

העתיד: "אתה אף פעם לא יכול לדעת מה קורה בקריירה, אני רוצה להישאר כאן כמה שנים. אבל אם אקבל הצעה ממועדון באירופה ואפילו בצרפת, יהיה לי קשה לסרב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי