רפאלוב מחכה לטוטנהאם: "שואפים להוציא לפחות נקודה"

ליאור רפאלוב | Peter De Voecht / Photonews via Getty Images

אחרי שלהט בשני המשחקים האחרונים, קשר אנטוורפן ינסה לסחוף את חבריו גם מול התרנגולים (חמישי החל מ-19:45, ספורט4): "זו קבוצה ברמה גבוהה, אבל מתחילים ב-0:0". מאמנו: "תוצאה טובה? ניצחון"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

אחרי שכבש את שער הניצחון נגד לודוגורץ במחזור פתיחת שלב הבתים של הליגה האירופית והוביל את אנטוורפן גם לפסגת הליגה הבלגית אחרי שער ובישול וניצחון יוקרתי בדרבי, ליאור רפאלוב יגיע בכושר שיא למפגש המסקרן מחר (חמישי החל מ-19:45, ישיר בספורט4) מול טוטנהאם הגדולה, שכזכור מחצה את מכבי חיפה בדרך לשלב הבתים והחלה את דרכה עם 0:3 חלק על לאסק לינץ במחזור הפתיחה של המפעל.

"לפני פחות משנתיים טוטנהאם נוצחה על ידי ליברפול בגמר ליגת האלופות", הבהיר רפאלוב כשנשאל על יחסי הכוחות, אך הוסיף כי אנטוורפן לא תגיע להתבטל על אף הבדלי הרמות: "טוטנהאם זו קבוצה ברמה הגבוהה ביותר באירופה, כזו שמתמודדת בכל סוף שבוע בליגה הטובה בעולם. אנחנו צריכים להיות ריאליים, אך המשחק יתחיל ב-0:0 ואנחנו נשאף להוציא ממנו לפחות נקודה אחת. בואו נמתין ונראה איך המשחק יתפתח".

מגן אנטוורפן ריצ'י דה לאט רצה להגריל את האקסית לסטר סיטי, אך לא התלונן: "קיווינו לקבל קבוצה גדולה, אז אנחנו מאוד מרוצים לשחק פעמיים מול מועדון כמו טוטנהאם. ההתקפה שלהם, עם יונג מין סון והארי קיין, פשוט פנטסטית. כל הקבוצה שלנו תצטרך להיות במיטבה כדי לעצור אותם. אנחנו לא נשכח ליהנות מהדרך, אבל מנגד נדרוש מעצמנו המון ונשאף לנצח. אם זה לא יעבוד, ננסה לפחות לא להפסיד".

המאמן איבן לקו הוסיף: "בכדורגל לא תמיד הקבוצה הטובה יותר מנצחת. נעשה כל שביכולתנו כדי להשיג תוצאה טובה. מה היא תוצאה טובה מבחינתי? לנצח את טוטנהאם. אנחנו לא טיפשים ואנחנו יודעים מול מי אנחנו משחקים, אבל כמו שכבר אמרתי, במקצוע שלנו הכל יכול לקרות".

ליאור רפאלוב, איבן לקו
ליאור רפאלוב, איבן לקו | KURT DESPLENTER/BELGA MAG/AFP via Getty Image

אצל טוטנהאם, שתגיע למשחק אחרי 0:1 על ברנלי בפרמיירליג, סרג' אורייה וסטיבן ברחווין שנעדרו בגלל פציעות קלות שבו לאימונים והם אמורים לחזור לסגל של המנג'ר ז'וזה מוריניו, שככל הנראה יפתח בהרכב עם גארת' בייל ויעניק מנוחה להארי קיין. המגן ג'פט טנגאנגה, שנעדר מהאימון המסכם בגלל פציעה, ייעדר.

עוד באותו נושא: ליאור רפאלוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי