בחמישי: דאבור רוצה לכבוש שוב, עוואד יפתיע את ג'רארד?

מואנס דאבור | Martin Rose/Getty Images

אחרי שהבקיע נגד הכוכב האדום, חלוץ נבחרת ישראל יקווה לפתוח ברצף נגד גנט (19:55, ישיר בספורט1). אקס מכבי חיפה, שכבש שער במשחקו האחרון, יפגוש את ריינג'רס. סלטיק תתארח אצל ליל, ביטון ואלחמיד חזרו לאימונים

(גודל טקסט)

המחזור השני בליגה האירופית ייצא לדרך מחר (חמישי) במספר מוקדים שונים באירופה. מלבד פ.ס.וו וערן זהבי שישחקו נגד אומוניה ניקוסיה, וליאור רפאלוב שישחק נגד טוטנהאם, מספר ליגיונרים נוספים ייקחו חלק במשחקי קבוצותיהם.

גנט – הופנהיים (19:55, ישיר בספורט1)

מואנס דאבור והופנהיים שלו פתחו בשבוע שעבר את קמפיין הליגה האירופית שלהם ברגל ימין, כאשר ניצחו 0:2 חשוב נגד הכוכב האדום. חלוץ נבחרת ישראל, שמכיר את המפעל יותר טוב מכולם, כבש את השער השני במשחק ומחר הוא ירצה להמשיך את המומנטום גם על אדמת בלגיה.

מבחינת התוצאות, הכחולים סיימו ב-1:1 את משחק הליגה האחרון שלהם נגד ורדר ברמן, כאשר דאבור עצמו רשם 77 דקות פושרות בסטנדרטים שלו. שותפו להתקפהף אנדריי קראמריץ' הקרואטי, סיים תקופת בידוד ויעמוד לרשות מאמנם.

דאבור. מחפש שערים נוספים במפעל | DANIEL ROLAND/AFP via Getty Images

מן העבר השני, גנט מגיעה למשחק אחרי שני הפסדים מאכזבים מאוד, כולל אחת בשבוע שעבר כאשר היא התארחה אצל סלובן ליברץ הצ'כית ונכנעה 1:0. כעת היא תקווה להפוך את הקערה בביתה נגד הגרמנים.

ריינג'רס – לך פוזנן (21:50, ישיר בספורט4 ב'חגיגה אירופית')

מצד אחד ריינג'רס של סטיבן ג'רארד מחפשים ניצחון שני במפעל, ומנגד לך פוזנן ומוחמד עוואד רוצים למחוק את ההפסד לבנפיקה מהמחזור הראשון ולהשיג נקודות ראשונות במפעל. הסקוטים מגיעים למשחק הביתי בתקופה נהדרת עבורם, במיוחד לאחר שניצחו את סלטיק בדרבי הגדול של גלאזגו ופתחו פער של שש נקודות בצמרת הליגה. מנגד, החלוץ הישראלי חגג במשחק האחרון של לך פוזנן שער בכורה, זאת לאחר שעלה מהספסל וקבע 1:1 נגד קראקוביה. לפי התקשורת בפולין, עוואד לא צפוי לפתוח בהרכב של המאמן מיכל פרוברש והוא עשוי לעלות כמחליף.

עוואד. יפתיע את ג'רארד וריינג'רס? | האתר הרשמי של לך פוזנן

ליל – סלטיק (19:55, ישיר בספורט4 ב'חגיגה אירופית')

קרב מסקרן מאוד ייערך מחר בצפון צרפת – ליל, המדורגת שנייה בליגה הצרפתית תארח את סלטיק, המדורגת שנייה בסקוטלנד. שתי הקבוצות יודעות כי מילאן היא הפייבוריטית לסיים במקום הראשון, ולמעשה הן נאבקות ראש בראש על הכרטיס השני לשלב הבא. מהזווית הישראלית, המאמן ניל לנון אישר כי חאתם עבד אלחמיד וניר ביטון חזרו לאימונים עם הקבוצה ושיתופם במשחק תלוי במצב הפיזי שלהם, זאת בעקבות העבודה שהם שהו בבידוד בשבועיים האחרונים. לפי התחזיות הם יעלו מהספסל. סלטיק הפסידה 3:1 לאיטלקים במחזור הראשון וחייבת נקודות, ליל מנד רשמה 1:4 מוצלח על ספרטה פראג.

אלחמיד וביטון חזרו לאימוני סלטיק | Alan Harvey/SNS Group via Getty Images

פיינורד – וולפסברגר (19:55, ישיר בספורט4 ב'חגיגה אירופית')

בית 11 הוא מהבתים הפתוחים ביותר שיש השנה בליגה האירופית, ועל כן יש לוולפסברגר ואליאל פרץ הזדמנות גדולה להעפיל לשלב 32 האחרונות מהפסגה. מחר הם יתארחו ברוטרדם וייפגשו את פיינורד, אשר סיימה בתיקו את שלושת המשחקים האחרונים שלה. הישראלי, שפתח במשחק הליגה האחרון של הקבוצה שלו, צפוי לקבל שוב את הקרדיט ב-11.

פרץ. צפוי לשחק ברוטרדם | Markus Tobisch/SEPA.Media /Getty Images

זוריה לוגנסק – בראגה (19:55, ישיר בספורט4 ב'חגיגה אירופית')

בנוכחות של קהל באוקראינה, קבוצתם של ג'ואל אבו-חנא ומקס גרצ'קין תארח את הפורטוגלים, ותנסה להמשיך את המומנטום שצברה ממשחק הליגה האחרון, בו הביסה 0:4 את לבוב. כזכור, במחזור הפתיחה של המפעל הפסידה זוריה 3:0 לטוטנהאם, וכעת היא נחושה להשיג נקודות ראשונות. מנגד, בארגה מגיעה למפגש לאחר ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, כולל 0:3 מול א.א.ק אתונה בשבוע שעבר. לגבי צמד הישראלים, אבו-חנא ערך אימון מלא ויהיה בסגל האוקראיני, גרצ'קין הפצוע ייעדר מהמשחק.

אבו חנא. התאמן וצפוי לשחק | זוריה לוגנסק, רשמי

בנפיקה – סטנדרד ליאז' (21:50, ישיר בספורט4 ב'חגיגה אירופית')

ללא עדן שמיר, שנדבק בקורונה ונמצא בבידוד, ליאז' תנסה למחוק את ההפסד לריינג'רס במחזור הפתיחה, אז זה יהיה קשה. מלבד שמיר, חמישה שחקנים נוספים יהיו מחות לסגל הקבוצה הבלגית במשחק בפורטוגל. בנפיקה ניצחה בשבוע שעבר 2:4 את לך פוזנן ועוואד ונראה שהיא זו שתסיים בפסגת הבית.

שחקני בנפיקה חוגגים נגד לך פוזנן | Carlos Rodrigues/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי