רונן קצב: "אופ"א תתערב. מאמין שזהבי יקבל אישור לשחק"

לאחר שהחלוץ הורד מהמטוס ולא הורשה להיכנס לקפריסין, סוכנו עשה סדר: "הם אמרו שאם הוא ינחת, כל הקבוצה תיכנס לבידוד". וגם: התסכול של ערן מההתחלה הקשה בפ.ס.וו והחיים החדשים של סבע

(גודל טקסט)

אחרי שערן זהבי לא הורשה להיכנס לקפריסין עם פ.ס.וו איינדהובן לקראת המשחק מול אומוניה ניקוסיה (חמישי ב-22:00, ספורט1), סוכנו רונן קצב עלה לשידור בתכנית הספורט של 103FM ועשה סדר בהשתלשלות האירועים. "הורידו אותו מהמטוס בהולנד, הקפריסאים נעלו את הכניסה, הם אמרו שאם הוא נוחת איתם אז כל הקבוצה צריכה להיות בבידוד", סיפר.

האזינו לראיון

קצב המשיך: "זה מצב קורונה. זה מה שקורה בעולם עם הנגיף. ערן בריא כבר מזמן. נראה שהתקנון בקפריסין אומר שאתה צריך להיות שבועיים אחרי שהחלמת לגמרי. אני מאמין שהוא יקבל את האישור אחרי התערבות של אופ"א. כל ההתנהלות של לטוס ביום של המשחק עצמו ולא להמריא בזמן – אנחנו רואים גם את אירופה מתחילה להתכנס לקראת סגרים. החורף מתקרב ואני לא אופטימי לגבי המשך הכדורגל. זה נראה לא טוב".

עד כמה זהבי מתוסכל מההחלטה: "האמת שמהרגע שהוא הגיע לפ.ס.וו הוא לא הצליח להשלים שבוע של אימוניםץ הוא היה בנבחרת, אחרי זה נדבק בקורונה והדבר היחיד שהוא רוצה זה להתאמן כרגיל ולשחק בכל המשחקים של הקבוצה. אנחנו מבינים שהמצב הוא לא מצב רגיל. זה לא נעים ואנחנו מנסים לפתור את הבעיות. פ.ס.וו עושה את המיטב והלוואי שכולם היו יודעים להתנהל כמוה שהקבוצה הזו מתנהלת".

ערן זהבי | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

על הביקור עם דיא סבע באבו דאבי: "זה מקום מדהים. אני שומע את הרצון של כולם לרוץ ולהשיג ספונסרים, קונים וכו'. הייתי שם, דיברתי עם הרבה מאוד גורמים ואני מאמין שאני יכול בעתיד גם לחבר דברים. זה לא כזה קל כמו שחושבים, הם לא מחכים בשדה עם צ'קים. הם מאוד אמינים וישרים, אבל הרעיון שבגלל שאנחנו בשלום איתם ואין לי ספק ששיתוף הפעולה יפרח – אבל זה לא 'אהלן, אהלן, תביא לי מיליונים'. זה לא עובד ככה".

הקבוצה החדשה של סבע: "זה נראה כדורגל שונה ממה שאנחנו מכירים מסין, אבל יש המון קצב מצד לצד. אולי זה יישמע לא ספורטיבי עד הסוף, אבל כשאתה סגור חודשיים במלון בסין ויש לך הזדמנות לעבור למקום שמדבר את השפה שלך, ברמה גבוהה ושתקבל הרבה מאוד כסף – השיקולים שלך משתנים".

האם לדעתו יהיו ישראלים או ערבים-ישראלים נוספים שיעברו לשחק שם: "אין קשר לזה שדיא סבע מוסלמי להגעה שלו לשם. לא היה להם מושג בכלל שהוא מוסלמי, הם ידעו שהוא שחקן ישראלי. הם רואים את הישראלים כישראלים ולא עושים את ההפרדה בין ישראלים לערבים-ישראלים. כשהגענו לשם הבקשה שלי הייתה לא לחתום אחרי כניסת כיפור והם כיבדו את זה. אני יכול להגיד שיהיו שחקנים ישראלים בהמשך בדובאי, גם יהודים וגם מוסלמים. העניין זה לא מעניין אותם בכלל".

דיא סבע ורונן קצב |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי