Sport1 Banner

19:40 בספורט2: דוניס ימשיך עם שלושה בלמים נגד סיבאספור

עוד לפני "משחק העונה" בסמי עופר נגד מכבי חיפה, מכבי תל אביב תתארח הערב בטורקיה והמאמן לא צפוי לשנות מערך. גולסה כנראה יעלה מהספסל עם מחשבה ליום שני, ריקן מתוכנן לפתוח

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

במכבי תל אביב מתרגלים למציאות החדשה כתוצאה מההעפלה לשלב הבתים של הליגה האירופית בעידן הקורונה: משחק כל שלושה או ארבעה ימים על בסיס קבוע.

אחרי שפגשה את קרבאח בשבוע שעבר (0:1) ושלושה ימים לאחר מכן אירחה את הפועל ב"ש (0:0), מכבי ת"א תתחיל היום רצף של שלושה משחקי חוץ תוך שבוע, הערב נגד סיבאספור (החל מ-19:40 בספורט2), ביום שני בסמי עופר נגד מכבי חיפה ובעוד שבוע בדיוק הצהובים יתארחו אצל ויאריאל החזקה.

במכבי תל אביב עקבו אחרי סיבאספור והתרשמו מיכולתה, גם בשבוע שעבר היא אמנם ספגה חמישייה בוויאריאל אבל גם כבשה שלושה שערים ושבה מפיגור שוב ושוב, אולם בקבוצה מאמינים ביכולתם לנצח. למרות שביום שני יתארחו אצל מכבי חיפה, שגם עם משחק חסר כבר פתחה יתרון של ארבע נקודות, דוניס ושחקניו מסרבים להתייחס למפגש הקרוב בליגת העל וחושבים אך ורק על המשימה האירופית.

שחקני מכבי ת"א בסיבאספור. לא חושבים על מכבי חיפה | מכבי תל אביב, רשמי

במכבי ת"א יודעים שאם יצליחו לשוב הערב מסיבאספור עם שלוש נקודות, זו תהיה מקדמה משמעותית מאוד בקרב על השגה הכרטיס לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית. למעט טל בן חיים ושחר פיבן שנשארו בארץ, דוניס יצא עם סגל מלא ושוחח עם שחקניו על הבעיה בחלק ההתקפי. חלק מהשחקנים מאמינים שמערך שלושת הבלמים פוגע במשחק ההתקפה ואינו מאפשר פעולות נגד קבוצות שמצופפות, כמו הפועל ב"ש, אולם סיבאספור אינה קבוצה כזוו, אלא אחת שמשחקת כדורגל יצירתי והתקפי, כך שדוניס ימשיך גם הערב במערך שלושת הבלמים

לדוניס ברור כי סיבאספור, לאחר ההפסד 5:3 לוויאריאל, תשחק על ניצחון ביתי כדי להחזיר את הסיכוי לסיים לפחות במקום השני בבית אשר מבטיח אף הוא העפלה לשלב הבא. המאבק על חולצת ההרכב בקישור הוא המשמעותי ביותר, כאשר דן גלזר, דור פרץ, אבי ריקן, עדן קארצב ואיל גולסה נאבקים על שלוש מקומות בהרכב – על פי המסתמן, ריקן יעלה בהרכב ויאפשר לגולסה מנוחה לקראת מכבי חיפה ביום שני.

טיבי והרננדס. דוניס ימשיך עם שלושה בלמים | אודי ציטיאט

לקראת המשחק הערב, כל העיניים במכבי תל אביב נשואות לעברו של החלוץ הסרבי אלכסנדר פשיץ', שאמנם עדיין נמצא בשלב החזרה לכושר משחק לאחר כמעט שנה בה לא שיחק, אבל הוא כבר יצא עם הקבוצה לטורקיה ועשוי להיכלל הערב בסגל במכבי תל אביב מתוך תקווה שניתן יהיה לתת לו כמה דקות היום ואולי גם ביום שני בחיפה. בצוות המקצועי גם מאמינים כי כבר הערב שחקנים כמו דן גלזר, דור פרץ ואלמוג אילון ירימו את יכולתם ויסחבו את חבריהם ליכולת מקצועית טובה יותר.

בתוך כך, החלוץ אדוארדו גררו הוזמן לסגל נבחרת פנמה אשר תשחק ב-13 בנובמבר נגד נבחרת יפן, משחק שייערך באוסטריה,

גררו. ייצא לאוסטריה בעוד כשבועיים | דני מרון
עוד באותו נושא: דן ביטון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי