Sport1 Banner

בפ.ס.וו זועמים על הרשויות בקפריסין: "זה לא צירוף מקרים"

ערן זהבי | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

ההולנדים סוערים בעקבות ההוראה להוריד את נדבקי הקורונה שהחלימו רק כשכבר היו על המטוס, המנהל המקצועי טען שהוא "לא מאמין בצירוף מקרים". במועדון פעלו יחד עם אופ"א כדי לאפשר את הגעת זהבי היום, אך סורבו

(גודל טקסט)

פ.ס.וו איינדהובן מתקשה לעכל את אירועי אתמול. מזה שבועות שהקבוצה סובלת מהתפרצות נגיף קורונה במועדון, כבר תשעה שחקנים ואנשי צוות נדבקו וביניהם כידוע גם ערן זהבי שאובחן חיובי עם חזרתו ממשחקי נבחרת ישראל, אבל בשורות ההולנדים אף אחד לא ציפה שהכוכב הישראלי וג'ורדן טזה יורדו מהמטוס לקפריסין שבע דקות לפני ההמראה למשחק נגד אומוניה ניקוסיה (החל מ-21:50 בספורט1).

זהבי וטזה כבר שיחקו בהפסד הראשון של הקבוצה העונה, ביום ראשון בליגה נגד ויטסה לאחר שנמצאו שליליים בכל הבדיקות האחרונות שעברו, כולל ביום שני לקראת היציאה לקפריסין, אבל הרשויות בקפריסין הודיעו כי כל החיוביים לקורונה החודש לא רשאים להיכנס למדינה והשניים נותרו בהולנד, יחד עם דנזל דומפריס, קודי גאקפו, פבלו רוסאריו ואחרים, פצועים וחולי קורונה, כחלק מסגל חסר במיוחד שיעמוד לרשות רוג'ר שמידט. לעומתם, מריו גצה שנעדר בתחילת השבוע ישוב להרכב.

במסיבת העיתונאים אתמול בניקוסיה, במהלכה שמידט עתה מסכה, דבר שצוין בתקשורת ההולנדית, המאמן נמנע מלהעביר ביקורת על ההתנהלות, אולם מאחורי הקלעים הרוחות סוערות. בתקשורת באיינדהובן נכתב כי הרשימות של היוצאים לקפריסין הועברו לאופ"א ולרשויות בקפריסין כשבוע לפני הטיסה, אבל רק זמן קצר מאוד לפני ההמראה נמסרה ההודעה שהחיוביים לקורונה לא רשאים לנחות במדינה. יתרה מכך, הקפריסאים הבהירו כי אם זהבי וטזה היו מגיעים למדינה, כל הקבוצה הייתה נדרשת להיכנס לבידוד והמשמעות היא שהמשחק היה מבוטל.

"יש לנו שתי אפשרויות: להתחיל לתרץ או להבין שזו הסיטואציה, לנצל אותה ולקחת שלוש נקודות", אמר שמידט לתקשורת הקפריסאית במסיבת העיתונאים. המנהל המקצועי של פ.ס.וו, טון ג'רברנדס, אמר כי הוא "לא מאמין בצירוף מקרים" כשנשאל על ההוראה להוריד את זהבי וטזה מהמטוס רק כשכבר היו על המטוס.

בקבוצה טענו שגם הבוקר פעלו יחד עם אופ"א כדי לקבל את אישור הרשויות להטיס את זהבי וטזה למשחק, אך הקפריסאים עמדו על סירובם בכל הנוגע לזהבי, הזמן אזל והישראלי ייאלץ לצפות במשחק נוסף מביתו. טזה, לעומתו, קיבל אישור והמריא לקפריסין מכיוון שעברו יותר משבועיים מאז נמצא חיובי לנגיף ואילו זהבי נמצא חיובי פני פחות משבועיים.

עוד באותו נושא: ערן זהבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי