0:3 לארסנל, 0:1 לסלביה פראג על לברקוזן

שחקני ארסנל חוגגים | GLYN KIRK/AFP via Getty Images

שלב הבתים של הליגה אירופית: התותחנים הביסו בקלות את דאנדלק, הצ'כים מהבית של ב"ש הפתיעו את הקבוצה של פטר בוס. 0:1 לנאפולי על סוסיאדד, שער מטורף לאומוניה בהפסד 2:1 לפ.ס.וו ללא זהבי

(גודל טקסט)

המחזור השני של שלב הבתים של הליגה האירופית ננעל הערב (חמישי) עם לא מעט משחקים גדולים. במוקד, בבית של הפועל באר שבע, סלביה פראג הפתיעה את לברקוזן וניצחה 0:1. בנוסף, ארסנל ניצחה 0:3 את דאנדלק, נאפולי גברה 0:1 על ריאל סוסיאדד, רומא סיימה ב-0:0 מול ריאל סוסיאדד ופ.ס.וו איינדהובן (ללא ערן זהבי) ניצחה 1:2 את אומוניה ניקוסיה.

סלביה פראג – לברקוזן 0:1

הפתעה גדולה בבית של הפועל באר שבע. הצ'כים, שנכנעו בשבוע שעבר לקבוצה של יוסי אבוקסיס 3:1, השיגו ניצחון גדול על חניכיו של פטר בוס, אקס מכבי תל אביב. הגרמנים הסתבכו כשכרים בלערבי הורחק בדקה ה-22 והותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים כשקיבל אדום ישיר אחרי עבירה גסה. מאותו רגע, סלביה שלטה לחלוטין בעניינים ובדקה ה-65 קיבלה הזדמנות לעלות ליתרון, אך ניקולאה סטנצ'יו החמיץ פנדל. הצ'כים המשיכו ללחוץ ולבסוף השיגו את ההכרעה בדקה ה-80, כשקרן של סטנצ'יו מצאה את ראשו של פיטר אוליינקה, שסיפק נגיחה מצוינת לרשת והעניק נקודות חשובות לקבוצתו.

ארסנל – דאנדלק 0:3

ניצחון קל לתותחנים. מיקל ארטטה פתח בהרכב משני, ואחרי לחץ כבד במחצית הראשונה, אדי אנקטייה העניק יתרון בדקה ה-42 כשדחק מקרוב לרשת אחרי ערבובייה ברחבה שהגיעה לאחר קרן של ריס נלסון. שתי דקות לאחר מכן המארחת כבר הכפילה את התוצאה, כשג'ו ווילוק הגיע למצב מצוין של אחד על אחד מול השוער וסיפק סיומת מצוינת לרשת הגבוהה. בדקה ה-46, דקה אחרי שהחלה המחצית השנייה, ניקולא פפה חתם את תוצאת המשחק, שקיבל כדור על סף הרחבה ובבעיטה פנטסטית ברגל ימין לחיבורים כבש את השלישי.

ג'ו ווילוק חוגג עם מוחמד אלנני | Charlotte Wilson/Offside/Offside via Getty Images

ריאל סוסיאדד – נאפולי 1:0

אחרי ההפסד המאכזב לאלקמאר במחזור הראשון, הקבוצה של ג'נארו גאטוסו התאוששה עם ניצחון במשחק קשה מול הבאסקים, שאפשר להגיד שהיו עדיפים במשחק, אך ירדו מכר הדשא באנואטה מנוצחים. השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-56, כשמתאו פוליטאנו הניף את הרגל ושלח כדור עוצמתי לעבר השער, כדור שפגע בדרך ומודיבו סיינאן ונחת בחיבורים.

מתאו פוליטאנו חוגג | CESAR MANSO/AFP via Getty Images

רומא – צסק"א סופיה 0:0

הג'לארוסי התקשו מאוד באולימפיקו וסיימו ללא שערים, ללא הכרעה ועם נקודה אחת בלבד מול קבוצה שהייתה אמורה להיות יריבה פשוטה עבורם. המאמן פאולו פונסקה עלה בהרכב חזק ולא זלזל, אך קבוצתו התקשתה אל מול משחק טוב של הבולגרים, ולמרות שרשמה 22 איומים לשער – רק שישה מהם הלכו אל המסגרת.

אומוניה – פ.ס.וו 2:1

מהפך וניצחון דרמטי לקבוצה של ערן זהבי, שכזכור לא הורשה להיכנס לקפריסין ולא לקח חלק בהתמודדות. אבל מה שגנב את ההצגה היה השער של המארחת, אותו כבש ג'ורדי גומס מחצי מגרש מבלי שאף אחד היה מוכן לכך. עם זאת, הרבה חילוקי דעות נתגלעו בעקבות הכיבוש בטענה שהשחקן לא העמיד את הכדור על כר הדשא כמו שצריך לפני שבעט את הכדור החופשי בדקה ה-29. דוניל מאלן קבע 1:1 בדקה ה-40 והשלים צמד וניצחון סופר דרמטי בדקה ה-90+2.

שחקני פ.ס.וו איינדהובן חוגגים | SAKIS SAVVIDES/AFP via Getty Images

תוצאות נוספות

אלקמאר – רייקה 1:4
קלוז' – יאנג בויז 1:1
גרנאדה – פאוק 0:0
מולדה – ראפיד וינה 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי