רפאלוב: "היינו יותר טובים מטוטנהאם, הניצחון שייך לכל בלגיה"

לאחר שכבש את שער הניצחון נגד התרנגולים, הישראלי סיפר: "רגע בלתי נשכח בקריירה שלי. הבאנו הרבה כבוד למדינה". בתקשורת הבלגית נכתב: "גם אלוף העולם לוריס לא יכול היה לעצור את הישראלי. המדינה בטירוף"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

השמחה בבלגיה מסרבת להיפסק. אמש (חמישי) זכו אוהדי הכדורגל במדינה לצפות באחד הרגעים הגדולים שלהם בשנים האחרונות, לאחר שליאור רפאלוב ואנטוורפן ניצחו 0:1 את טוטנהאם בליגה האירופית, במשחק בו הישראלי הצטיין וכבש את שער הניצחון לקבוצתו.

מיד לאחר המשחק, המצלמות מיד הלכו לרפאלוב, שסיכם את ההופעה הנהדרת של קבוצתו: "היינו טובים יותר על המגרש וניצחנו בצדק. הייתה לנו תכנית משחק שעבדה נהדר. במגרש שיחקנו כמו 11 לוחמים שיצאו לקרב. הניצחון הזה שייך לבלגיה כולה, לא רק לתושבי אנטוורפן. הבאנו הרבה כבוד למדינה".

"האם זה הרגע הגדול ביותר בקריירה שלי? אני חושב שעשיתי כמה דברים גדולים, אבל בבמה כזו, מול קבוצה ברמה הזו, זה באת רגע בלתי נשכח" אמר הישראלי והוסיף בחיוך: "אני רק בן 34, יש לי עוד כמה שנים טובות לתת".

ליאור רפאלוב | JOHN THYS/AFP via Getty Images

בתקשורת הבלגית נכתב על המשחק: "למי שעדיין לא מאמין, אנטוורפן ניצחה 0:1 את טוטנהאם. גם לא תאמינו שהיה צריך להיות 0:3 במשחק הזה. ליאור רפאלוב היה שם ברגע הגדול ביותר במשחק, שיגר בעיטה שגם אלוף העולם הוגו לוריס לא יכול היה להגיב לה, וגם שחרר את הטירוף בכל בלגיה, ובצדק".

"הארי קיין, יונג מין סון, גארת' בייל, דלה עלי וכל הכוכבים האחרים היו שם על המגרש, אבל לא באמת הצליחו להתמודד עם ערב מושלם של הבחורים בחולצות האדומות, כאשר כולם התעלו על עצמם. ז'וזה מוריניו לא ציפה לכזה משחק, וגם השינוי הגדול שהוא עשה במחצית לא עזר לו מול רפאלוב וחבריו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי