שחקנים לא יראו דשא: מוריניו רתח אחרי ההפסד לרפאלוב ואנטוורפן

ז'וזה מוריניו | LAURIE DIEFFEMBACQ/BELGA MAG/AFP via Getty Images

אחרי ה-1:0 לאנטוורפן מהשער של הישראלי, מאמן טוטנהאם שלח מסר זועם לאחר שהחליף 4 שחקנים במחצית: "הייתי רוצה לבצע 11 חילופים, מעכשיו בחירת ההרכב תהיה הרבה יותר קלה". הפורטוגלי ביקר את השחקנים באינסטגרם

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

טוטנהאם רשמה אמש (חמישי) הפסד מביך מבחינתה, כשנכנעה 1:0 לאנטוורפן משער של ליאור רפאלוב הבלתי נגמר. התרנגולים הציגו יכולת חלשה, כמעט שלא ייצרו מצבי הבקעה וסיפקו הופעה רעה מאוד מבחינתם – דבר שעורר את זעמו של ז'וזה מוריניו.

המאמן הפורטוגלי כל כך כעס במחצית כשביצע בצעד קיצוני לא פחות מארבעה חילופים עם העלייה למחצית השנייה, כשהוציא מהמגרש את דלה עלי, סטיבן ברחוויין, ג'ובאני לו סלסו וקרלוס ויניסיוס. לאחר המשחק הוא גם שלח מסר ברור: "הייתי רוצה לבצע 11 חילופים במחצית. אחרי המשחק הזה, הבחירות העתידיות שלי להרכב הולכות להיות הרבה יותר קלות".

צפו בתקציר: רפאלוב הכניע את טוטנהאם

'המיוחד' נשאל האם הביקורת שהוא מעביר קשורה ספציפית לדלה עלי, שהוא סוג של מנודה בימים אלו בטוטנהאם, אך מוריניו סירב להתייחס ושוב היה תקיף: "לפני משחקים תמיד שואלים אותי למה השחקן הזה לא משחק ולמה השחקן ההוא לא משחק. אולי עכשיו כמה שבועות לא תשאלו אותי, כי יש לכם את התשובה", אמר המאמן לעיתונאים ורמז שמספר שחקנים שלא הולכים לראות דשא בתקופה האחרונה אחרי התצוגה החלשה.

"רק אני אשם, אני בחרתי מי יפתח", המשיך מוריניו. "קיבלנו את מה שמגיע לנו, כי נתנו להם לנצח. אנטוורפן שיחקה ביכולת השיא שלה ובמקסימום התלהבות. מגיע להם שבחים ואני לא רוצה לקחת מהם קרדיט. כשאתה נותן את הכל על המגרש, כמו שהם עשו, אתה ראוי לשבחים".

אגב, לאחר סיום המשחק מוריניו העלה בחשבון האינסטגרם שלו פוסט חצי הומוריסטי בו הוא נראה יושב מדוכדך באוטובוס לאחר המשחק וכתב: "יכולת גרועה מביאה לתוצאות רעות. אני מקווה שכולם באוטובוס הזה כועסים כמוני. האימון של מחר יתקיים ב-11 בבוקר".

הפוסט של המאמן גרר לביקורות בתקשורת האנגלית, כאשר באחד מאולפני הטלוויזיה האנגלית נאמר שכל העניין "ילדותי" ונטען שלהעביר מסרים וביקורת על השחקנים דרך רשתות חברתיות עלולה לפגוע בבריאות הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי