Sport1 Banner

מילאן עשתה היסטוריה, פיולי התמוגג: "קשה לי לבחור הרכב"

הרוסונרי ניצחו 0:3 קליל את ספרטה פראג ולראשונה מאז 1929/30 השלימו רצף של 12 משחקים בכל המסגרות בהם הבקיעו שני שערים או יותר. פיולי על החלפת זלאטן: "זה תוכנן מראש"

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

אחרי חמישה מחזורים בליגה האיטלקית, מילאן נמצאת במקום בו לא הייתה הרבה שנים – בפסגת הסרייה A. אמש (חמישי) היא סיפקה הוכחה נוספת לכך שגם בליגה האירופית היא מתכוונת ללכת השנה רחוק מאוד, כשפתחה בהרכב חזק בביתה נגד ספרטה פראג והביסה אותה 0:3, גם במשחק בו זלאטן איברהימוביץ' לא רק שלא כבש, אלא גם החטיא פנדל.

הענק השבדי שיחק בסך הכל 45 דקות והספיק במהלכן לבשל את שער היתרון לברהאים דיאס וכאמור גם להחמיץ פנדל, אך בהפסקה הוא ירד כדי לנוח לקראת משחק הליגה ביום ראשון באודינזה ובמקומו עלה רפאל ליאו הברזילאי שהכפיל את היתרון ואת תוצאת הסיום קבע המגן דיוגו דאלוט שהגיע ממנצ'סטר יונייטד. בזכות שער הבכורה של דאלוט במועדון, מתחילת העונה סופרת מילאן כבר 11 כובשים שונים ב-10 משחקים ולראשונה מאז 1929/30 הבקיעה לפחות שני שערים ב-12 משחקים רצופים בכל המסגרות – שני שיאים נהדרים לרוסונרי.

המאמן סטפנו פיולי, שכבר היה עם רגל וחצי מחוץ למועדון בעונה שעברה ורק בזכות החזרה הטובה מ"פגרת הקורונה" זכה לאמון מחודש ולהארכת חוזה, הצהיר בסיום: "הקבוצה יודעת מה עליה לעשות על המגרש והיא גם קוראת נהדר את המשחק. אנחנו מאוד מחוייבים ומשחקים מצוין, כך היה גם נגד רומא על אף שלא הצלחנו לנצח (3:3 במהלכו רומא שבה מפיגור שלוש פעמים)".

דיוגו דאלוט, רפאל ליאו
דאלוט וליאו חוגגים | Emilio Andreoli/Getty Images

פיולי גם הודה שהיכולת הטובה עושה לו כאב ראש לא פשוט: "אני חייב להודות שמאוד קשה לי לבחור הרכב…כולם משחקים כל כך טוב, עובדים קשה ומאוד מאוחדים. בגישה כזו, ממש קשה לי לבחור 11 בכל פעם. רצינו סגל עמוק ועובדה שאנחנו מוציאים מכך את המיטב".

על הוצאת זלאטן הבהיר פיולי: "זה לא קשור לפנדל, זה היה חילוף שתוכנן מראש. זלאטן הוא אלוף אמיתי וברור שהוא רצה להמשיך לשחק, אבל יש לנו משחק קשה ביום ראשון ועלינו לשמור על השחקנים".

זלאטן איברהימוביץ'
איברהימוביץ'. מנוחה ליום ראשון באודינזה | Emilio Andreoli/Getty Images

מי שהרשים את פיולי והאוהדים שצפו בבית היה סנדרו טונאלי, הקשר בן ה-20 שנחשב לאחד מכישרונות העתיד של איטליה והגיע לפני קצת פחות מחודשיים מברשיה. טונאלי השלים אתמול 90 דקות בפעם השנייה מאז הגיע למילאן, גם הפעם הקודמת הייתה בליגה האירופית בניצחון 1:3 על סלטיק, רק שהפעם הציג יכולת משובחת, כזו שמתחילה להזכיר את הסיבה להשקעה בו.

בסיום אמר טונאלי: "החולצה של מילאן כבדה, אבל אני בעיקר עוד לא בכושר משחק מלא. המשחקים האלה טובים לי ועוזרים לי לחזור לקצב. זה אף פעם לא קל לחזור אחרי חודש בבית, בטח להשתלב בקבוצה מנצחת כמו מילאן, אבל אני מרגיש שאני חוזר לעצמי".

סנדרו טונאלי
טונאלי. חוזר לעצמו | Emilio Andreoli/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי