Sport1 Banner

קוליבאלי דיבר על עתידו. בנאפולי הקדישו את הניצחון למראדונה

קאלידו קוליבאלי, דויד סילבה | Quality Sport Images / Contributor

אחרי ה-0:1 על סוסיאדד, במועדון נשמו לרווחה וחגגו את יום הולדתו ה-60 של הפנומן הארגנטינאי. הבלם: "יודע שמועדונים רוצים אותי, אבל אני אוהב את הקבוצה ומחויב לה". גאטוסו: "אליפות? זה עוד רחוק"

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)

אחרי שהפסידה 1:0 בבית לאלקמאר במחזור פתיחת שלב הבתים של הליגה האירופית, נאפולי השיגה אתמול (חמישי) 0:1 גדול בחוץ נגד ריאל סוסיאדד משער יקר של מתיאו פוליטנו (55) והורידה את מפלס הלחץ לקראת צמד המפגשים מול רייקה הקרואטית שהובסה 4:1 על ידי ההולנדים, שבינתיים ניצבים במקום הראשון עם מאזן מושלם.

בנאפולי הקדישו את הניצחון החשוב לדייגו מראדונה, שחוגג היום (שישי) את יום הולדתו ה-60. ברשתות החברתיות של המועדון בירכו את הארגנטינאי, שכידוע הוביל את הקבוצה לרגעים הגדולים בתולדותיה וזכה עמה בשתי אליפויות היסטוריות. "מראדונה, זה בשבילך", נכתב בשער של הקרוריירה דלה ספורט. גם המאמן, ג'נארו גאטוסו, הצטרף לברכות והקדיש לדייגו סרטון.

הבלם המבוקש קאלידו קוליבאלי, שחוזר נמרצות במהלך הקיץ על ידי מנצ'סטר סיטי ופריז סן ז'רמן, התייחס לעתידו בסיום: "אני אוהב את נאפולי ונאפולי אוהבת אותי. זה חשוב. אני יודע שמועדונים רוצים אותי, אבל יש לי עוד שלוש שנים בחוזה. אני מאושר כאן ורוצה לשמח את האוהדים. נראה מה יהיה. כרגע, אני מחויב לנאפולי".

קוליבאלי סיכם את המשחק: "אני לא יודע אם זה הניצחון הכי חשוב שלנו הענה, אבל סוסיאדד היא קבוצה מצוינת ולנצח אותה באצטדיונה הביתי – זה לא היה פשוט. אני חושב שאנחנו מאמינים בעצמנו יותר, רוצים לנצח בכל משחק ומוכנים לסבול המון כדי להשיג זאת. עבדנו קשה והקרבנו את עצמנו עבור הניצחון".

על כושרו: "העונה שעברה הייתה קשה מאוד בגלל פציעות וידעתי שאני יכול וצריך לתת הרבה יותר. המאמן גאטוסו אמר לי כל הזמן את האמת בפנים, הוא לא הסתיר את מה שהוא חושב והבהיר לי שאני צריך לחזור להציג את היכולת המוכרת שלי. אני מעריך אותו מאוד על כך, כי זה עזר לי. אני שמח ששיחקתי טוב היום".

גנארו גאטוסו | Quality Sport Images / Contributor

גאטוסו עצמו ניתח: "סיבכנו את עצמנו אחרי ההפסד לאלקמאר והרבה עמד על הפרק היום. שיפרנו את הסיכויים שלנו להעפיל. זה לא היה קל בכלל ואני שמח שניצחנו. אני רוצה לשבח את השחקנים שלי, שנלחמו והיו ממושמעים מבחינה טקטית. אנחונ עדיין צריכים להיות יותר איכותיים בחלק הקדמי. זו עונה מסובת בגלל הקורונה ולא רק עבור נאפולי. כל בוקר צריך להתעורר והתפלל שלא תאבד שחקני מפתח".

האם נאפולי מסוגת לזכות באליפות: "אולי כן, אולי לא, אני לא יודע לומר. אני כן יודע שיש לי שחקנים נחושים שעובדים קשה. כדי להפוך לקבוצה באמת נהדרת, נצטרך לשמור על אותה מנטליות לאורך זמן. יש לנו קבוצה חזקה, כמובן, אבל אליפות זה עדיין רחוק. לפני זה, נרצה לחזור לליגת האלופות. עוצמה ונחישות זה נפלא, אבל יש לנו גם הרבה איכות ואנחנו לא מראים אותה מספיק".

על לורנצו אינסינייה שהוחלף בדקה ה-22: "הוא ביקש להתחלף, אבל אמר שלא היו לו כאבים כמו בפעם הקודמת. הוצאנו אותו בזמן. אני מקווה שלא מדובר בפציעה רצינית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי