ערן זהבי צפוי לפתוח בהרכב פ.ס.וו ביוון מול פאוק סלוניקי

ערן זהבי | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

אחרי שלא הורשה להיכנס לקפריסין, הפעם הכוכב יעמוד לרשות מאמנו במשחק החוץ במחזור השלישי (חמישי החל מ-19:45, ספורט4) והוא אמור לקבל את הקרדיט ב-11 ולערוך את הופעתו הראשונה בשלב הבתים

(גודל טקסט)

לאחר שהחלים מקורונה אך כזכור לא הורשה להיכנס לקפריסין, ערן זהבי נכלל הבוקר (רביעי) בסגל פ.ס.וו איינדהובן למשחק מול פאוק סלוניקי ביוון (חמישי החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט3) והכוכב צפוי לערוך את הופעתו הראשונה במדי הקבוצה ההולנדית בשלב הבתים של הליגה האירופית. הישראלי, מריו גצה ודוניל מאלן אמנם יעמוד לרשותו, אך המאמן רוג'ר שמידט עדיין ייחסר לא מעט שחקנים שטרם התאוששו מהנגיף ואחרים אשר סובלים מפציעות שונות.

כזכור, זהבי היה זה שהעלה במו רגליו וראשו את פ.ס.וו לשלב הבתים של הליגה האירופית, לאחר שכבש ובישל ב-0:2 על קופנהאגן בפלייאוף, משחק בו הוא ערך את הופעתו הראשונה במדי הקבוצה מאיינדהובן. בשני מחזורי הפתיחה של המפעל הישראלי כאמור נעדר וקבוצתו הפסידה 2:1 לגרנאדה וניצחה 1:2 את אומוניה ניקוסיה, כך שמחר היא תקווה להשיג שלוש נקודות שיהוו צעד משמעותי להמשך המאבקים.

במשחק האחרון במסגרת הליגה ההולנדית, בו פ.ס.וו דרסה 0:4 את דן האג, זהבי כבש לראשונה במסגרת מקומית, הוסיף בישול וסייע לקבוצתו להעפיל למקום השלישי בטבלה, מרחק שתי נקודות מהמוליכות אייאקס אמסטרדם ו-ויטסה ארנהיים. שלושה ימים לאחר פאוק (ראשון החל מ-20:55, ישיר בספורט1), הקבוצה מאיינדהובן תארח את ווילם במסגרת המחזור השמיני ותקווה לנצל את העובדה שלאייאקס מצפה משחק חוץ לא פשוט מול אוטרכט.

עוד באותו נושא: ערן זהבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי